Mikä sotku!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tosiaan lapsien isä oli yön täällä lapsien kanssa, ei voi olla huomaamatta |O
Niin hirvee sotku kun tulin että voi perse, siis kaikki levällään ja mitä ihmeen hiekkalaatikkoo ne tänne sisällä on yrittäny tehdä kun kasapäin heinää ja hiekkaa :kieh:

On se hyvä että on syöty mutta joka kaapin ovi ja lattiat täynnä ties mitä sapuskaa :headwall:

Ei muuta kun siivoomaan kun äijällä olikin jo niin kiire ettei kerenny, jopa roskiksen sai mukaansa otettua |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Tosiaan lapsien isä oli yön täällä lapsien kanssa, ei voi olla huomaamatta |O
Niin hirvee sotku kun tulin että voi perse, siis kaikki levällään ja mitä ihmeen hiekkalaatikkoo ne tänne sisällä on yrittäny tehdä kun kasapäin heinää ja hiekkaa :kieh:

On se hyvä että on syöty mutta joka kaapin ovi ja lattiat täynnä ties mitä sapuskaa :headwall:

Ei muuta kun siivoomaan kun äijällä olikin jo niin kiire ettei kerenny, jopa roskiksen sai mukaansa otettua |O

ole iloinenn että isä edes tekee lasten kanssa jotakin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Tosiaan lapsien isä oli yön täällä lapsien kanssa, ei voi olla huomaamatta |O
Niin hirvee sotku kun tulin että voi perse, siis kaikki levällään ja mitä ihmeen hiekkalaatikkoo ne tänne sisällä on yrittäny tehdä kun kasapäin heinää ja hiekkaa :kieh:

On se hyvä että on syöty mutta joka kaapin ovi ja lattiat täynnä ties mitä sapuskaa :headwall:

Ei muuta kun siivoomaan kun äijällä olikin jo niin kiire ettei kerenny, jopa roskiksen sai mukaansa otettua |O

ole iloinenn että isä edes tekee lasten kanssa jotakin.


|O Mua raivostuttaa tollaset kommentit että onhan se hyvä että isä tekee edes jotain ja että edes käy |O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Tosiaan lapsien isä oli yön täällä lapsien kanssa, ei voi olla huomaamatta |O
Niin hirvee sotku kun tulin että voi perse, siis kaikki levällään ja mitä ihmeen hiekkalaatikkoo ne tänne sisällä on yrittäny tehdä kun kasapäin heinää ja hiekkaa :kieh:

On se hyvä että on syöty mutta joka kaapin ovi ja lattiat täynnä ties mitä sapuskaa :headwall:

Ei muuta kun siivoomaan kun äijällä olikin jo niin kiire ettei kerenny, jopa roskiksen sai mukaansa otettua |O

ole iloinenn että isä edes tekee lasten kanssa jotakin.


No just.
 

Yhteistyössä