Mikä soittoääni sulla on kännyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsistynyt puhelimen omiin ääniin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Virsi 555, vaikken uskovainen olekkaan. Joskus on ollut Kalinka. Harvemmin enää jaksaa vaihdella, omilta cd-levyiltä poimin. Työpuhelimessa on Jääkärimarssi (vaikken yltiöisänmaallinen olekkaan). Joskus oli työpuhelimessa esimiehelle soittoäänenä Kansainvälinen.

noi lasten äänet ja laulut on kyllä niin hävettäviä, pitää sit yrittää hampaat irvessä hymyillä ja kehuskella näitä kultanuppusia vaikka ärsyttää niin että tekis mieli puhelin tuhota lekalla. Yrittäkää ny painaa kalloonne ettei ne kenenkään muun kuin kuolaavan idiootin mielestä ole hellyttäviä tai hauskoja, paitsi tietty ylpeän äidin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noi lasten äänet ja laulut on kyllä niin hävettäviä, pitää sit yrittää hampaat irvessä hymyillä ja kehuskella näitä kultanuppusia vaikka ärsyttää niin että tekis mieli puhelin tuhota lekalla. Yrittäkää ny painaa kalloonne ettei ne kenenkään muun kuin kuolaavan idiootin mielestä ole hellyttäviä tai hauskoja, paitsi tietty ylpeän äidin.

Mä esim. en ole koskaan ajatellut, että mun puhelimen soittarin pitäisi olla jonkun muun mielestä hauska tai hellyttävä. En myöskään ole odottanut saavani siitä kommentteja (vaikka on niitä sitten tullut). Kyse on MUN puhelimesta, ja siitä, mikä on MULLE tärkeää.

Kun mies soittaa niin mein häätanssi (apocalyptican faraway vol.2) ja kun iskä soittaa niin jukka pojan äijä, äiti kun soittaa tom jones she´s the lady, siskolla pussycat doll´s Jai ho!, vanhemmalla pikkuveikalla basshunter botenanna, pienemällä veikalla lapinlahden linnut - kesäapina ja kun serkku soittaa niin staying a live. Eli soittari läheisillä persoonansa mukaan.

Yhteistyössä