Mikä soitin tietokoneeseen että voi katsoa elokuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja esim:
VLC-player.

Tuo on ainaki vistan kans aika huono, mulla ei pelittäny ko välillä ja virheilmotuksia pukkas jatkuvasti. Sama juttu oli kaverilla...

Aijaa :O Meilläkin on Vista mutta hyvin on toiminu ... No, ehkä sitten joku muu kuitenkin kannattaa ottaa jos muillakin vistan kanssa tökkiny.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
VLC-player.

Tuo on ainaki vistan kans aika huono, mulla ei pelittäny ko välillä ja virheilmotuksia pukkas jatkuvasti. Sama juttu oli kaverilla...

Aijaa :O Meilläkin on Vista mutta hyvin on toiminu ... No, ehkä sitten joku muu kuitenkin kannattaa ottaa jos muillakin vistan kanssa tökkiny.

Kyllä meillä on Vistan kanssa toiminut. Tosin ei mulla ole ollut mitään muitakaan ongelmia ikinä Vistan kanssa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
VLC-player.

Kyllä meillä on Vistan kanssa toiminut. Tosin ei mulla ole ollut mitään muitakaan ongelmia ikinä Vistan kanssa. :D

Minun mielestä vista on oikea ongelmapesäke :D Mutko en tykkää xp:stä nii kärsin sitte ongelmista :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä