Mikä sitä asukasta vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 56v kehitysvammainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 56v kehitysvammainen

Vieras
Kehitysvammaisten asuntolassa missä minä asun on lyhyt mies asukas. Minä sanon hänelle monta kertaa päivässä, että hän on liian lyhyt ja että hänen pitäisi olla pitempi. Hän on usein sen jälkeen surullisen tai vihaisen näköinen. Jos hoitaja kuulee mitä sanon, niin hoitaja sanoo että ei sellaista saa sanoa. Se asukas on kai kertonut hoitajille, että minä sanon hänelle niin usein kun hoitajat sanovat, että on väärin kun minä sanon niin mutta mitä pahaa siinä on sanoa niin? Minä sanon vain mielipiteeni kun kun minusta hän on liian lyhyt. Minusta miehen pitää olla pitää olla pitkä. Miksi hän ei mene vaikka sairaalaan, jossa hänet voitaisiin leikata niin että hän olisi pitempi tai että hän saisi lääkettä joka auttaisi että hän kasvaa? Nyt hän on liian lyhyt. Ei mies saa niin lyhyt olla. Minä käsken häntä monta kertaa päivässä menemään apteekkiin hakemaan kasvuhormonia ja juomaan sitä, että hänestä kasvaa normaali mies eikä hän ole sellainen lyhyt kääpiö. Minä jankutan hänelle koko ajan, että hän on ruma ja liian lyhyt kääpiö. Sen olisi ihan helppo hakea lääkäriltä resepti millä saa apteekista ostettua kasvuhormonia ja kun hän juo sitä niin hän kasvaisi oikean mittaiseksi. Minä pilkkaan, kiusaan, haukun ja tönin häntä koko ajan kumoon että hän tottelisi minua mutta ohjaajat sanovat, että niin ei saa tehdä niin minun pitää lyödä heitä niin lujaa naamaan kuin jaksan. Sitten minä hakkaan ja potkin sitä lyhyttä miestä. Minä olen itse iso mies, 196cm/150kg. Se toinen asukas on mies mutta ei mikään oikea mies koska se on niin pieni kun se on korkeintaan 150cm ja melko laiha.

Yhteistyössä