Mikä siinä soittamisessa on niin vaikeaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Että osaa ottaa päähän tietyt lähipiiriin kuuluvat henkilöt, joille tuntuu olevan aivan mahdotonta soittaa tai millään muullakaan tavoin oma-aloitteisesti pitää mitään yhteyttä (ainakaan minuun päin.) ja aina vaan odottavat, että muut huolehtivat kaikesta yhteydenpidosta.

Mistä tällainen käytös oikein johtuu ? osaako joku selittää. Alkaa tässä vaan vähitellen tuntua siltä, että tietyt henkilöt vaan pitävät itseään muita korkea-arvoisempina, ja katsovat, että muiden tulee anella heidän huomiotaan ja että se vastavuoroisuus on heidän arvonsa alapuolella.

Että osaa ottaa päähän tietyt lähipiiriin kuuluvat henkilöt, joille tuntuu olevan aivan mahdotonta soittaa tai millään muullakaan tavoin oma-aloitteisesti pitää mitään yhteyttä (ainakaan minuun päin.) ja aina vaan odottavat, että muut huolehtivat kaikesta yhteydenpidosta.

Mistä tällainen käytös oikein johtuu ? osaako joku selittää. Alkaa tässä vaan vähitellen tuntua siltä, että tietyt henkilöt vaan pitävät itseään muita korkea-arvoisempina, ja katsovat, että muiden tulee anella heidän huomiotaan ja että se vastavuoroisuus on heidän arvonsa alapuolella.

Samaa olen taivastellut nyt kohta vuoden. Lähipiiri ja etenkin suku harrastanut tällaista. Syitä ja selityksiä olen saanut, kun kysyin mistä kiikastaa. Oletan syyn olevan mieleltänsä epätasapainossa olevat ystävät ja suku joka ei jostain syystä pidä minusta. Olen ilmeisesti koulutukseni ja menestykseni vuoksi eri tasolla kuin suvun merkonomit ja lähihoitajat. Eräs mainio selitys yhteydenpidon puutteelle veljeltäni oli lastensa harrastukset o_O Äitini taasen kertoi ettei tohdi soittaa, jos vauvamme herää :eek:. Neljä kuukautta vauva nukkunut :sleep: Ristiäisten jälkeen kerran soittanut :whistle:

Aktiivisena yhteydenpitäjänä laitoin numeroni vaihtoon joulukuussa, eikä kukaan ole huolissaan mitä perheelleni kuuluu. Numero ei ole salainen, mutta tällä tavalla saan tulevaisuudessa tietää ketä edes kiinnostaa. Ei myöskään ohi ole ajeltu ja poikettu kahville. Outoa (n)