Mikä siinä Selänteessä on niiiiiiin ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja octavia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29600442:
ei sitä kai kukaan väitäkkään etteikö olis, mut luuletko et elokuvaan olis päätyny sellainen fanin kertomus jossa se kertoo et oli tosi pettynyt tapaamiseen? :D
(enkä väitä et tälläisia kertomuksia siis olis, vaan nyt ihan sitä et ei se elokuvakaan nyt ihan puolueeton tarina ole )

Miksi pitää aina etsimällä etsiä sitä huonoa ihmisestä?? Miksi ei voi tavan pulliaisena olla iloinen ja myöntää että tosi pitkälle on äijä päässyt ja selvästi oikein ihmisiä kohdellut maineensa takia? Ja minkä takia Teemua ei nää tappelutilanteissa jäällä haistattelemassa tai provoisoitumassa toisille pelaajille? Miksi hänellä on kavereita jopa vastustajien joukkueesta?
En käsitä tätä suomalaisten negatiivisuutta ettei mistään saa antaa creddittiä.

Juu juu. Ja koskaan ei ole suuttunut eikä pahaa sanaa sanonut kenestäkään. On loistava sängyssä ja muistaa viedä rouvalle kukkia joka päivä. Avaa aina ovet naisille ja vammaisille ja antaa almuja kerjäläisille ja ruokkii kulkukoirat. Teininäkin meni kiltisti kotiin eikä viinaa ole koskaan maistanut, pelkkää maitoa vaan.

Ihan tosi, eiköhän tuokin ole ihan vaan ihminen. Valitettavasti olen sen verran kyyninen etten ihan purematta niele kaikkea mitä julkisuudessa kerrotaan ;) Silti kukaan ei tee siitä naapurin lvi-Perasta dokkaria koska se tienaa vähemmän. Vaikka se olisi maailman paras Lvi asentaja ja auttaisi mammoja ilmaiseksi ja komeakin vielä.

Edelleenkään, en millään muotoa kiistä hänen ansioitaan jääkiekkoilijana. Lähes pyhimyksseksi julistamista en silti ymmärrä. Mä tosin olenkin niin vanha että fani-ihastukset on jo kaukana takanapäin! :D

Teemu on hoitanut julkisuuskuvan ja kuvan faneihin poikkeuksellisen hyvin ja pysynyt pois Seiskan otsikoista. Vaihtoehtoja on kaksi, joko veijari on salannut pirun hyvin puuhat, tai puuhia ei ole. Uskon jälkimmäiseen koska ensimmäistä ei ole todeksi näytetty. Muutaman kerran herran tavanneena yhdyn olemassa olevaan julkisuuskuvaan. Todella ystävällinen, hyvin käyttäytyvä, fanit huomioiva, ammattinsa huolella hoitava. Kertoo ihmisestä mitä: On ammattilainen alallaan, sen sijaan ei kerro mitään ihmisestä julkisuusmaskin takana, voi olla mitä tahansa perseestä perämoottoriin. Veikkaan että aika vaikea perfektionisti myös siviiliminässä.

Miksi pitää aina etsimällä etsiä sitä huonoa ihmisestä?? Miksi ei voi tavan pulliaisena olla iloinen ja myöntää että tosi pitkälle on äijä päässyt ja selvästi oikein ihmisiä kohdellut maineensa takia? Ja minkä takia Teemua ei nää tappelutilanteissa jäällä haistattelemassa tai provoisoitumassa toisille pelaajille? Miksi hänellä on kavereita jopa vastustajien joukkueesta?
En käsitä tätä suomalaisten negatiivisuutta ettei mistään saa antaa creddittiä.

saa toki antaa positiivista palautetta, annoinhan minäkin just omat pointsini Määtälle, joita en tietty olis saanu antaa ku se vie Selänteeltä jotain pois..eiku..

oikeesti, se oli JOUKKUE joka siellä voitti, JOUKKUE on aina ollu Selänteen mukana, yksin se ei olis tota uraansa pystynyt tekemään.Se on hyvä pelaaja ja varmasti ihan vitun hyvä ihminenkin, mut KAIKKI ei ole sen ansiota, vaan monenmonen muunkin.

tämäKÄÄN asia ei ole mustavalkoinen, se et mä en palvo Selännettä ei tarkoita et mä dissaan sitä joka asiassa, mä vaan en pidä tuollaisesta palvonnasta, en Teemun, enkä kenenkään muun kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29600500:
saa toki antaa positiivista palautetta, annoinhan minäkin just omat pointsini Määtälle, joita en tietty olis saanu antaa ku se vie Selänteeltä jotain pois..eiku..

oikeesti, se oli JOUKKUE joka siellä voitti, JOUKKUE on aina ollu Selänteen mukana, yksin se ei olis tota uraansa pystynyt tekemään.Se on hyvä pelaaja ja varmasti ihan vitun hyvä ihminenkin, mut KAIKKI ei ole sen ansiota, vaan monenmonen muunkin.

tämäKÄÄN asia ei ole mustavalkoinen, se et mä en palvo Selännettä ei tarkoita et mä dissaan sitä joka asiassa, mä vaan en pidä tuollaisesta palvonnasta, en Teemun, enkä kenenkään muun kohdalla.

Ei kiinnosta :D Tässä maailmassa on tarpeeksi negatiivisuutta jo ettei sitä tarvitse enempää kylvää asiasta jossa ei ole mtn negatiivista. Mikä sä olet toisia arvostelemaan? Tuskinpa itse olet yhtä paljon läheskään hyvää tehnyt mitä Teemu, jos olet yhteenkään avustusjärjestöön rahojasi lahjoittanut tai katsonut vastaan tulevaa ihmistä silmiin. Elä ihan oikeasti jaksa. :)

Ei kiinnosta :D Tässä maailmassa on tarpeeksi negatiivisuutta jo ettei sitä tarvitse enempää kylvää asiasta jossa ei ole mtn negatiivista. Mikä sä olet toisia arvostelemaan? Tuskinpa itse olet yhtä paljon läheskään hyvää tehnyt mitä Teemu, jos olet yhteenkään avustusjärjestöön rahojasi lahjoittanut tai katsonut vastaan tulevaa ihmistä silmiin. Elä ihan oikeasti jaksa. :)

sisälukutaito kateissa?

mä en hauku Selännettä, en vaan ymmärrä palvontaa, missään muodossa.Jos oot Selänteen haastatteluja lukenut/katsonut, olet varmaan kuullut sen Teemun itsekkin sanomana, et yksin ei hän tähän olis pystynyt.

tän yksinkertaisemmin en tätä enää osaa selittää joten jos ei mene perille ni sit ei voi mitään :D

varsinaisesti ei ketjuun kuulu, mutta pakko kommentoida kuitenkin :) Tuosta meidän naapurin LVI-Pertsasta saisi kyllä dokkarin vailla vertaa. On ihan kylänkuulu moninaisista puuhistaan. Voin kuvitella jo alunkin dokkariin: sen lauantaisen aamun, kun olin lähdössä heittämään keikkaa naapurikunnan vuodeosastolle. Anivarhain vein koiria ulos, ja ihmettelin kun murisivat niin maan hirveästi varaston ovella. Oven auki tempaistuani kohtasin yllättävän näyn: Pera oli pikkutunneilla kömpinyt varastoomme varapatjoille nukkumaan, ei ollut uskaltautunut kotio joronjäljiltään... Kyllä se kuva voisi myydä aika lailla, palasia Suomalaisen miehen sielunelämästä :)

Mutta teemulle ja perheelleen toivon pelkkää hyvää. Esimerkillinen urheilija, monen pienen kiekkoilijan idoli.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29600532:
sisälukutaito kateissa?

mä en hauku Selännettä, en vaan ymmärrä palvontaa, missään muodossa.Jos oot Selänteen haastatteluja lukenut/katsonut, olet varmaan kuullut sen Teemun itsekkin sanomana, et yksin ei hän tähän olis pystynyt.

tän yksinkertaisemmin en tätä enää osaa selittää joten jos ei mene perille ni sit ei voi mitään :D

No ei kai huippukirurgiksikaan valmistuta yksin? Jokainen meistä tarvitsee kanssaihmisiä ja valmentajia, opettajia, oli laji tai ala mikä hyvänsä.

[QUOTE="sipsi";29600537]varsinaisesti ei ketjuun kuulu, mutta pakko kommentoida kuitenkin :) Tuosta meidän naapurin LVI-Pertsasta saisi kyllä dokkarin vailla vertaa. On ihan kylänkuulu moninaisista puuhistaan. Voin kuvitella jo alunkin dokkariin: sen lauantaisen aamun, kun olin lähdössä heittämään keikkaa naapurikunnan vuodeosastolle. Anivarhain vein koiria ulos, ja ihmettelin kun murisivat niin maan hirveästi varaston ovella. Oven auki tempaistuani kohtasin yllättävän näyn: Pera oli pikkutunneilla kömpinyt varastoomme varapatjoille nukkumaan, ei ollut uskaltautunut kotio joronjäljiltään... Kyllä se kuva voisi myydä aika lailla, palasia Suomalaisen miehen sielunelämästä :)

Mutta teemulle ja perheelleen toivon pelkkää hyvää. Esimerkillinen urheilija, monen pienen kiekkoilijan idoli.[/QUOTE]

Ota lääkkeesi ja käy lepositeisiisi.

Paljon tosiaan kertoo sekin, että Selännettä fanitetaan ympäri maailmaa, eikä pelkästään Suomessa. Hänen NHL joukkueensa keskustelupalstalla on tehty oma osionsa keskustelulle Teemusta, mutta ei kenellekään muulle :D Selännettä kunnioittaa niin omat kuin vastustajatkin.

NHL.com:in sivuilla jenkkifanit oli kommentoineet matsin jälkeen, että vaikka USA hävisi niin ovat onnellisia Selänteen puolesta. Joukkuelaji, toki, mutta ei Selänteen kaltaisia tähtiä tule Suomen kokoisesta maasta kuin joskus harvoin.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Onhan Selänne tehnyt poikkeuksellisen uran. Hän ei ole enää ihan nuori poikaa, -70 syntynyt, mutta niin vain pesee puolta nuoremmat. Ja tosiaa, kertoo paljon luonteesta se, että kaikki joiden kanssa on tekemisissä, eivät löydä pahaa sanottavaa. Päinvastoin.

Minä kiinnitin huomiota pronssipelin jälkeen siihenkin, kuinka Selänne kapteenina kätteli silmiin katsoen USAn pelaajat. Muutamaa tuntui jututtavankin. Kyllä tämä päivä mielestäni on Teemun(kin) päivä. Pitkä ura ammattilaisena kiekon parissa alkaa olla ohi. Hyväkuntoisena kyllä pääsee "eläkkeelle", ja jossain haastattelussa tuntui sanovan, että aikoo toimia joukkueensa hyväksi vaikka ei itse enää pelaakaan.

• Tykkää
Reactions: kääkkis82
Ei pysty edes selittämään, minkä vaikutuksen Teemu on minuunkin tehnyt. Ihastuin nuorena sen kuvaan, kun se oli särkenyt jalkansa ja oli tuskaisena ja komeana uutisissa. Sitten katsoin sitä silmiin yhen kerran ja sitten toisen ja kolmannenkin kerran. Törmättiin nääs urheilun merkeissä, nimmarien jaossa ja yhdessä pelissä vahingossa :D Kesällähän sen vartalokin pääsee oikeuksiinsa, se oli aika makee stanley cup juhlassaan :P Jos pääsee lähelle Teemua, on ihan myyty. Enkä ole ainoa.. hahaa. Rapakon takana se on niin arvostettu, ettei sitä kaikki tollot tajuakaan. Nyt jos vaikka luette juttuja, niin amerikkalaiset on melkein onnessaan että usa hävisi Teemun joukkueelle.

Kerran Teemu tuli Suomeen hirveän pettymyksen jälkeen, väsyneenä turnauksesta. Ja hän jakoi nimmareita yli tunnin! Olin melkein viimeisten joukossa, ja Teemu jutteli ystävällisesti hetken kaiken sen mylläkän keskellä. Muu joukkue odotti bussissa, mutta Teemu vaan jaksoi ja jaksoi

• Tykkää
Sen positiivisuus, ystävällisyys aina faneja kohtaan (!!) nöyryys, maanläheisyys. Ja pitkä, urheilullinen mies. Ei paljon enempää voi yhdeltä mieheltä kysyä ;)

Hyvä tiivistys, ainakin naisen näkökulmasta :D

Tämä aloitus on kyllä masentava esimerkki keskivertosuomalaisen mentaliteetista.
Kehuminen ja positiivisuus on epäilyttävää (paitsi jos kohde on ulkoisesti komea), ja tasapäistäminen ja kyynisyys on jees. On suoranainen ihme, että tästä sielunmaisemasta syntyy yhtään "voittajaa."

• Tykkää
Olympialaisissa Suomi sai 5 mitalia ja niistä ylitse muiden on Selänteen pronssi tai niin ainakin voisi kuvitella kun lukee juttuja sieltä ja täältä. Miesten kulta on täysin blokattu jo, nehän on vain hiihtäjiä ja nobodeja samoin naisten 2 hopeaa. Oikeastaan ton aloituksen olisin voinut tehdä myös, että mikä siinä jääkiekossa on niin ihmeellistä, että koko Suomi menee sekaisin. Se on lajina sellainen, että en omien lasteni sellaista haluaisi harrastaa, kallis elististinen harrastus, jossa raha määrää kaiken ja väkivaltainenkin.

yhteisö kertoo näistä lastenklinikan kummeista sellaista että osa tulee paikalle vain silloin kun tv kamerat on mukana, eli hakevat itselleen edellista imagoa. Teemu käy siellä lapsia katsomassa ilman kameroitakin, ja se on se mitä itse arvostan. Ura on hieno ja taitoa on ja meriittiä. Täytyy sanoa et jos nää kohujutut naisista on totta, niin ihmettelet ettei seiska ja muut lehdet oo täynnä näitä juttuja naisista jotka kertoo suhteista ja kuvia kans jostain hämysestä raflan nurkasta. Mut ehkä Teemu on siinäkin niin hyvä, et vaikka kuvaajat roikkuu mukana monessa maassa kyttäämässä, niin aina saa hämättyä.

isoo osaa suomalaisista nyt rakastaa jääkiekkoa ja se on melkein kansallislaji. siksi tälläisiä hyviä pelaajia hehkutetaan ja saa enemmän huomioo kun vaikkapa joku hiihtäjä.
on monta asiaa mitä joku ei ymmärrä, sä et ymmärrä teemu hypetystä eikä siinä mitään. ei se kauaa kestä. seuraavaksi hypetetään ehkä taas mikkee tai koivua.. kuka ties :D kohta on mm-kisat, koita jaksaa.

Yhteistyössä