Mikä siinä peppuseksissä on niin kamalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiijä, onko sulla????? Ruisleivästä saat kuitua mutta sitten kyllä haiset jos harrastat paskareikäpanoa:(

Teinipoikahan se siellä taitaakin huvitella. Mutta ihan oikeasti, jos peräsuolessa on jatkuvasti roppakaupalla sitä itseään, niin ei ruoansulatus todellakaan toimi niin kuin pitäisi. Kannattaisi kiinnittää huomiota asiaan - tuollaiset ongelmat altistavat ajan mittaan jopa suolistosyövälle.

Ja toinen teinari taitaa vastata:( Niin, sullakin se syöpä jo varmaan on aluillaan:(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ite oon miettiny vastaavasti, mikä siinä on niin ihanaa? Nykyään kaikissa eroottisissa tarinoissa yms. se vedetään mukaan vaikkei takapuoli ole mikään sukuelin. Onnksi mies on samaa mieltä, ettei vois vähempää kiinnostaa! Ja oon mä miettiny tota sulkijalihasjuttuaki. Eikö se löysennä sitä ajan mittaan? Tulee ehkä hankala vanhuus ku ei kakatkaan pysy sisällä...

No naisen näkökulmasta vastaan, että naisella on tuntopisteitä sielläkin reiässä, niin että orgasmi on hyvin helppo saada sitä kautta. Ja henkilökohtainen mielipiteeni on, että se orgasmi tuntuu voimakkaammalta niin saatuna.

Jos ei pidä anaaliseksistä edes ajatuksena, voihan sitä kokeilla jotain muunlaisia seksileluja sinne :) Kannattaa pitää mieli avoimena, eikä se puuha yhtään sotkuista ole.

Se on aina sotkuista jos sinne reikään erehtyy:(
Ja tuo on höpöhöpö juttua että sitä kautta sais paremmat orkut!!!

Se on minun henkilökohtainen kokemukseni, etkä sä voi tulla sitä höpöhöpöksi lyttäämään. En ole väittänyt kaikkien puolesta, koska mä tunnen vain itseni ja oman ruumiini. Ja minä tykkään siitä kovastikin.

Sotkuista se ei ole ollut ikinä. Mutta tottakai seksinj älkeen (anaaliseksinkin) käydään pesulla meillä.

Höpöhöpö!!! Se on aina sotkuista ja haisevaa, en ymmärrä miten joku nainen voi suostua siihen:(

Tuo vaan kertoo, ettet tiedä asiasta oikeasti yhtään mitään. Koska minä tiedän, ettei puuha ole yhtään sotkuista ainakaan meillä, ja sinä jäkätät vastaan tietäväsi asian laidan joka parilla. Jos sinulla homma on sotkuista, en tiedä missä menee vikaan. Käy kakalla ensin, jos kuitenkin olet kyseisestä reiästä kiinnostunut.

On se oikeesti sotkuista, säkin varmaan haiset seuraavan päivän paskalle:( Yäks!!!

Enhän mä haise paskalla käymisenkään jälkeen päivää paskalle, joten en mä nyt seksinkään jälkeen haise, kun sieltä ei sentään edes tule semalla mitään paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ite oon miettiny vastaavasti, mikä siinä on niin ihanaa? Nykyään kaikissa eroottisissa tarinoissa yms. se vedetään mukaan vaikkei takapuoli ole mikään sukuelin. Onnksi mies on samaa mieltä, ettei vois vähempää kiinnostaa! Ja oon mä miettiny tota sulkijalihasjuttuaki. Eikö se löysennä sitä ajan mittaan? Tulee ehkä hankala vanhuus ku ei kakatkaan pysy sisällä...

No naisen näkökulmasta vastaan, että naisella on tuntopisteitä sielläkin reiässä, niin että orgasmi on hyvin helppo saada sitä kautta. Ja henkilökohtainen mielipiteeni on, että se orgasmi tuntuu voimakkaammalta niin saatuna.

Jos ei pidä anaaliseksistä edes ajatuksena, voihan sitä kokeilla jotain muunlaisia seksileluja sinne :) Kannattaa pitää mieli avoimena, eikä se puuha yhtään sotkuista ole.

Se on aina sotkuista jos sinne reikään erehtyy:(
Ja tuo on höpöhöpö juttua että sitä kautta sais paremmat orkut!!!

Se on minun henkilökohtainen kokemukseni, etkä sä voi tulla sitä höpöhöpöksi lyttäämään. En ole väittänyt kaikkien puolesta, koska mä tunnen vain itseni ja oman ruumiini. Ja minä tykkään siitä kovastikin.

Sotkuista se ei ole ollut ikinä. Mutta tottakai seksinj älkeen (anaaliseksinkin) käydään pesulla meillä.

Höpöhöpö!!! Se on aina sotkuista ja haisevaa, en ymmärrä miten joku nainen voi suostua siihen:(

Tuo vaan kertoo, ettet tiedä asiasta oikeasti yhtään mitään. Koska minä tiedän, ettei puuha ole yhtään sotkuista ainakaan meillä, ja sinä jäkätät vastaan tietäväsi asian laidan joka parilla. Jos sinulla homma on sotkuista, en tiedä missä menee vikaan. Käy kakalla ensin, jos kuitenkin olet kyseisestä reiästä kiinnostunut.

Aina siellä peräsuolessa on paskaa sen verran että se on sotkuista??? Vai harjallako jynssäät puhtaaksi?

Ei meillä noin steriilejä olla kuitenkaan. Mutta mitään paskakökkäreitä ja ripulisontaa sen aikana ei tule ainakaan. Kun vehkeen öljyää,siihen ei kyllä tartu sieltä peräsuolesta yhtään mitään epämääräistä. Ja paksuunsuoleen asti ei ole tavoitetta pyrkiä.

että kaikki muka ihan varamasti tykkäävät peppuseksistä kunhan kokeilevat. SItten kun joku sanoo että kokeili eikä tykännyt, viesti ohitetaan ja jatketaan samaa paasausta.

Jep jep, koko universumi tykkää juuri sellaisesta seksistä kuin sinä, arvon peppuseksifani. Voi morjens taas tätä touhua.

Sori kulta, mä käyn eka paskalla :hug: kättele sä itses sillä aikaa valmiiks.....

:D

JA kuuluishan siinä kaiketi ottaa jokin peräruiske eka, jos oikeesti sen tekis, kuulemma.

En tiedä, mutta sen tiedän että kaikkien ei tarvii kaikesta tykätä. Mulle on ihan sama saisinko mä sitä kautta paremmat orkut ja että ollaanko nyt ihan varmasti tehty kaikki oikein kun me raukat emme siitä pidä. Mua ei todellakaan innosta ajatus moisesta.

Ja voi meitä, kun emmehän me anaalista kieltäytyjät tiedä muusta kuin vaatimattomasta lähetyssaarnaajasta pimeässä peiton alla- eikä lakanakaan liikahda :'( :saint:

Ja toinen teinari taitaa vastata:( Niin, sullakin se syöpä jo varmaan on aluillaan:(

Sinusta tulevat todellakin yläasteajat mieleen: joka ainoaan kysymykseen vastauksena tulee "ite oot" tai "itelläs on" :)

Oikeasti hyvä ihminen, on syytä huolestua jos peräsuoli on koko ajan täynnä sitä itseään. Ja myönnetään: en minäkään peppuseksistä nauttisi, jos siinä kakka ympäriinsä roiskuisi ja kovasti lemuaisi.

Kaikella ystävyydellä: varaa aika lääkärille. Jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja jännä juttu:
että kaikki muka ihan varamasti tykkäävät peppuseksistä kunhan kokeilevat. SItten kun joku sanoo että kokeili eikä tykännyt, viesti ohitetaan ja jatketaan samaa paasausta.

Jep jep, koko universumi tykkää juuri sellaisesta seksistä kuin sinä, arvon peppuseksifani. Voi morjens taas tätä touhua.

No mä kyllä uskon jos joku on kokeillut eikä tykännyt. Mitä sitä jänkkäämään, vaikka itse tykkäsinkin. Sen verran kun tiedän, että ihmiset tykkää eri asioista, enkä mä voi mennä sanomaan toiselle vastaan jos hän sanoo ettei pitänyt. nih.

No ihan sama se mulle on sinänsä jos joku ei tykkää. Siinä vaan missaa paljon jos ei uskalleta edes kokeilla. Mäki ajattelin ennen että se on tosi ällöttävää ja paskaa lentää, mutta ei se ole sellasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Sori kulta, mä käyn eka paskalla :hug: kättele sä itses sillä aikaa valmiiks.....

JA kuuluishan siinä kaiketi ottaa jokin peräruiske eka, jos oikeesti sen tekis, kuulemma.

En tiedä, mutta sen tiedän että kaikkien ei tarvii kaikesta tykätä. Mulle on ihan sama saisinko mä sitä kautta paremmat orkut ja että ollaanko nyt ihan varmasti tehty kaikki oikein kun me raukat emme siitä pidä. Mua ei todellakaan innosta ajatus moisesta.

Ja voi meitä, kun emmehän me anaalista kieltäytyjät tiedä muusta kuin vaatimattomasta lähetyssaarnaajasta pimeässä peiton alla- eikä lakanakaan liikahda :'( :saint:

No tuo on ihan tarpeetonta. Jos on kokeillut eikä pidä, niin sitten ei pidä.
Ja onhan se kumma, ettei voi kertoa tykkäävänsä kun sitten saa heti niskaansa kommentteja, kuinka ensin on paskalta kroonisesti haiseva ja inhottava ja toisekseen vielä mukamas minä olen täällä säälinyt teitä jotka ette sitä harrasta. Ai? Korkeintaan olen kommentoinut tietämättömälle asian oikeaa laitaa. Jälkimmäinen lauseesi oli ihan omasta päästäsi, minä en ainakaan noin ajattele.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

No tuo on ihan tarpeetonta. Jos on kokeillut eikä pidä, niin sitten ei pidä.
Ja onhan se kumma, ettei voi kertoa tykkäävänsä kun sitten saa heti niskaansa kommentteja, kuinka ensin on paskalta kroonisesti haiseva ja inhottava ja toisekseen vielä mukamas minä olen täällä säälinyt teitä jotka ette sitä harrasta. Ai? Korkeintaan olen kommentoinut tietämättömälle asian oikeaa laitaa. Jälkimmäinen lauseesi oli ihan omasta päästäsi, minä en ainakaan noin ajattele.

En mä ole ketään haukkunut. Tykätköön ken tykkää, mutta että aina pitää jonkun tulla sanomaan että kaikkihan siitä pitäis jos vaan... ja silleen.

Ja tuo jälkimmäinen lause on tulos monestakin edellisestä seksikeskustelusta. Jostain jos kieltäytyy niin on raukka joka ei paremmasta tiedä, tuo pimeässä peiton alla on kommentoitu näissä samaisissa keskusteluissa useasti.

Mä ehdin tänään :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
No ihan sama se mulle on sinänsä jos joku ei tykkää. Siinä vaan missaa paljon jos ei uskalleta edes kokeilla. Mäki ajattelin ennen että se on tosi ällöttävää ja paskaa lentää, mutta ei se ole sellasta.

en ole kokeillut enkä aio...en ole kokeillut myöskään piiskaamista, varpaiden nuolentaa, golden showereita enkä varmasti jää mistään paitsi

Alkuperäinen kirjoittaja mun perseeseen ei mitään kiitos:
en ole kokeillut enkä aio...en ole kokeillut myöskään piiskaamista, varpaiden nuolentaa, golden showereita enkä varmasti jää mistään paitsi

Hassua ajatella, että varpaiden nuolenta on jonkun mielestä perverssiä. Tai no, jos peppuseksiin liittyy väistämättä se kattoon saakka yltävä sotku ja roiske, niin varmaan ne nuoltavat varpaatkin ovat silsaiset ja olleet viikon pesemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tytsi-89:
Minä ainakin tykkään saada peppuun, ihan kivaan on kunhan rentoutuu ;D

Sulla on varmaan tarpeeksi löysä persereikä:( Käytätkö vaippaa päivälläkin, varmaan aika hankalaa ja haisevaa:(

Ole sinä neiti impi umpilampi hiljaa.
Jos olet oikeasti niin vässykkä että et uskalla kokeilla mitään villiä, niin mene lukemaan sitä raamattua. Saatanan nutturaniska!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mun perseeseen ei mitään kiitos:

Hassua ajatella, että varpaiden nuolenta on jonkun mielestä perverssiä. Tai no, jos peppuseksiin liittyy väistämättä se kattoon saakka yltävä sotku ja roiske, niin varmaan ne nuoltavat varpaatkin ovat silsaiset ja olleet viikon pesemättä.

No mutta onhan se perverssiä?????

Alkuperäinen kirjoittaja sirpa.:

Sulla on varmaan tarpeeksi löysä persereikä:( Käytätkö vaippaa päivälläkin, varmaan aika hankalaa ja haisevaa:(

Ole sinä neiti impi umpilampi hiljaa.
Jos olet oikeasti niin vässykkä että et uskalla kokeilla mitään villiä, niin mene lukemaan sitä raamattua. Saatanan nutturaniska!

Oooo, villiä ja PASKAISTA:(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Aika typerää käyttää tuota nikkiä, kun se on erään hyvin palstalla tunnetun mustan nikki.

Mikä sun ongelma on? Ootko taas törttöillyt liikenteessä?
Olet sinäkin varsinainen seinäruusu.

Hah:D porvoosta joku huutelee taas:D kukaan järkevä ihminen luulee että pepusta tulee ulostetta jos peppuseksiä harrastaa:D Eiköhän kaikki saa tykätä mikä tuntuu hyvältä:)

Yhteistyössä