Mikä siinä on ettei voi pitää hauskaa selvinpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ihmeellisintä on se, että jos joku ei juurikaan juo0, niin ei sitä edes pyydetä mukaan mihinkään. Selvä ihminen tuntuu pilaavan sen muidenkin hauskuuden.

Osittain totta, joo...mutta ei kai keilausta vihaavaa/sitä harrastamatonta ihmistäkään pyydetä keilahalliin mukaan katsomaan kun muut keilaa? :)
Eli sikäli ymmärrän, jos juomatonta ei pyydetä mukaan kosteille reissuille.

tällä samalla periaatteella luulis ihmisten tajuava, että jos ihminen joka ei juo, järjestää illan istujaiset, niin silloin ei alkoholi kuulu ohjelmaan.

No miksi miehesi joi ja lähti baariin jos tietää miten asiaan suhtaudut?

Ihmeellisintä on se, että jos joku ei juurikaan juo0, niin ei sitä edes pyydetä mukaan mihinkään. Selvä ihminen tuntuu pilaavan sen muidenkin hauskuuden.

Pyydetään kyllä. Paitsi niitä juomattomia, jotka illan aikana taivastelevat useampaan otteeseen, miten eivät voi ymmärtää alkoholin käyttöä ja kuinka hauskaa voi pitää ilmankin ja kuinka kaikki ovat nyt kovin kovin humalassa ja kuinka on tylsää olla ainoa joka ei juo ja ja ja..

juohan tuo mies, mutta taisi olla liian lapsellista kuvitella, että ihmiset tyytyisivät juhlimaan ja pitämään hauskaa selvin päin. Kyllähän mä itse sanoin, että jos haluaa saunakaljat ottaa, voi ne tuoda itse, että täällä ei ole juoma tarjoilua.
Mutta kummasti porukalla tuli yhtäkkiä kiire lähteä ostamaan sitä juotavaa enemmänkin kuin vain saunakaljat.

Ja tuohon miks mies joi ja lähti baariin, en osaa vastata. Eipä tuo edes tainut kiittää, ennen kuin itse kysyin mitä tykkäsi yllätyksestä.

sori kun nostelen vanhaa ketjua, tympäsee vaan jotenkin.
tulihan tuo kuitenkin kotiin yöksi, kun ei enää päässyt sisälle mihinkään...
Aamulla totesi, että taisi olla hauskaa kun ei muista mitään...

Mua vaan jotenkin turhauttaa tää.. viettää ilta yksin, ja tää päiväkin kun mies nukkuu krapulaansa.
tuntuu niin yksinäiseltä :(

Mua vaan jotenkin turhauttaa tää.. viettää ilta yksin, ja tää päiväkin kun mies nukkuu krapulaansa.

:hug: virtuaalisti, on kyllä tosi tympeetä tollanen t. eilinen vieras ketjussa

Kurjaa sinun kannaltasi :(

Onko miehelläsi jonkinmoinen ongelma alkon kanssa, jos muisti menee, eikä pääse sisälle mihinkään? :/ Sitten ymmärrän suhtautumisesi asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
noo joo... ei nyt mikään rapajuoppo ole, mutta ei kyllä myöskänn normaalisti osaa ottaa. Ei osaa pitää lainkaan hauskaa ilman viinaa...

ilmeneekö humalassa jotain käytösongelmia?

no nykyään on yleensä osannut käyttäytyä suht ok, mutta on kuitenkin sellainen historia, etten osaa luottaa siihen, että osaa käyttäytyä nätisti. On siis välillä aika agressiivinen humalassa. ei siis mua kohtaan, mutta on välillä sellainen riidan haastaja. tai sitten vaan vetää överit.

[
no nykyään on yleensä osannut käyttäytyä suht ok, mutta on kuitenkin sellainen historia, etten osaa luottaa siihen, että osaa käyttäytyä nätisti. On siis välillä aika agressiivinen humalassa. ei siis mua kohtaan, mutta on välillä sellainen riidan haastaja. tai sitten vaan vetää överit.

ymmärrän, exänikin oli sellainen... joten olin ihan samanlainen kuin sinäkin enkä tykännyt ollenkaan alkoholinkäytöstä meidän perheessä. nykyisen miehen kanssa olen huomannut, että ei siitä tarvitsekkaan niuhottaa kun toinen osaa käyttäytyä asiallisesti vaikka onki vetäny litran liikaa.

saman oon ollut huomaavinani. tai sitten se joka ei juo, saa automaattisesti kuskin paikan, jos ei tarpeeksi vahvasti osaa kieltäytyä.

Joo, siis se ei kelpaa mukaan istumaan iltaa helteiselle terassille, mutta sitten kun terassi menee kiinni, niin on itsestään selvää, että se haluaa lähteä örveltävän lauman kuskiksi :whistle: Tutkimattomat ovat jne...[/q Ei sitte onnenks jatkunu, sillä täss on kaks asiaa joilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Mun Herrallani ei ainakaan ole mitään tekemistä ryyppybileitten kanssa, kyllä se ihan toinen taho joka sinne johdattelee.

no, ehkä kertoo jotain siitä, että mies oli ylpeä siitä, että oli viikon täysin juomatta, kun ei tullut edes mieleen ostaa saunakaljaa...

Mut ot, jotenkin mua alkoi naurattaa tuo " onko käytösongelmia", kuin puhuis jostain koirasta :laugh:

no, ehkä kertoo jotain siitä, että mies oli ylpeä siitä, että oli viikon täysin juomatta, kun ei tullut edes mieleen ostaa saunakaljaa...

Mut ot, jotenkin mua alkoi naurattaa tuo " onko käytösongelmia", kuin puhuis jostain koirasta :laugh:

en keksinyt parempaakaan sanaa :D meillä jos ei exä haastanu riitaa, halusi "jutella" klo 4 yöllä kun mä olisin lasten kans halunnu nukkua tai sitten sai olla huolissaan kun sitä ei kuulunutkaan et onko sattunut jotain vakavampaa... koko ajan oli siitä sen juomisesta stressi päällä kun tiesi mitä siitä voi seurata. ärsyttävää... luojan kiitos ei enää kuulu elämääni.

en keksinyt parempaakaan sanaa :D meillä jos ei exä haastanu riitaa, halusi "jutella" klo 4 yöllä kun mä olisin lasten kans halunnu nukkua tai sitten sai olla huolissaan kun sitä ei kuulunutkaan et onko sattunut jotain vakavampaa... koko ajan oli siitä sen juomisesta stressi päällä kun tiesi mitä siitä voi seurata. ärsyttävää... luojan kiitos ei enää kuulu elämääni.

on niin tutun kuuloista, mulla myös aina hirveä stressi kun mies juo, enkä pysty sitten nukkua. Viime yönkin valvoin puoli viiteen, vaikka mies kotiutuikin jo kahdelta. se stressi vaan vie yöunet.

Muuten on kuitenkin niin hyvä mies, ettei vaihtamaan viittis alkaa.

Mä koen kans saman ongelmaks että mikä pakko sitä alkoholia on vetää kuin viimeistä päivää joka illanvietossa. Varsinkin miehille se tuntuu olevan ihan ylipääsemätön ongelma olla ilman viinaa ja nimen omaan vielä viinaa kun kaljasta ei saa niin hyvää humalaa riittävän nopeasti. Mua on alkanut asia ottaan sen verran päähän ettei kiinnosta koko touhu enää ja olen mieluummin kotona. Niin ja kyllä itsekin juon joskus mutta se ei ole mikään välttämättömyys joka ainoa kerta kun iltaa on jossain istumassa.
Ap:n tapauksessa olisin kyllä etukäteen ennenkuin kaljoittelu on alkanut kertonut miehelle etten halua ryyppyjuhlia niin jos se olis voinut vaikuttaa juhlien kulkuun. Mä olen ainakin sen oppinut että on turha odottaa miehen itse tajuavan tuollaiset jutut.

No mies tietää mun olevan täysin nolla linjalla alkoholin suhteen, voi jostakin kuulostaa naurettavalta, mutta en osta sitä edes muille.
Mä en viitsinyt sitten enää alkaa "kieltämään" kun porukka alkoi lähteä juomapuolta hommaamaan, kun olisin siinä tapauksessa pilannut koko juhlat muilta. Miehen ilmeestäkin näki, että oli ensin tosi pettynyt, kun pelkäsi, että tässä tuleekin viinattomat bileet.

Jotenkin sekin tässä varmaan sitten harmittaa, ettei mies ehkä arvosta sitä vaivaa minkä näin, vaan on enemmän tyytyväinen siihen, että sai ryyppy illan.

noo joo... ei nyt mikään rapajuoppo ole, mutta ei kyllä myöskänn normaalisti osaa ottaa. Ei osaa pitää lainkaan hauskaa ilman viinaa...

ilmeneekö humalassa jotain käytösongelmia?

olet ottanut ihan kivan miehen itsellesi. Samat arvomaailmat ja silleen..

Yhteistyössä