Mikä siinä on, ettei aikuinen osaa käyttää aivojaan? pyysin tuttuani kyllään, olisin tarjonnut synttärikakkua ja hän laittoi viest

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
no ei kuulunut koko päivänä eikä mitään selitystä. Tänään sitten kysyin niin vastaus oli " en mä tällaisina päivinä sisällä aikaani vietä, olin eilen kävelyllä"
No antaa olla, mut oli tasan vika kerta kun pyydän enää... olis kohteliasta edes laittaa viestiä, että nyt ei pääse.

meillä oharit tehtiin lapsen syntymäpäiville. eikä edes ilmoitettu ettei tullakaan.voitte kuvitella lapsen pettymyksen kun iltaan asti odotti. :(
lapsiperhe oli kutsuttu.

No kakkua tai ei, niin kyllä silti pitää ilmoittaa jos ei tule. Minä ainakin en osaa muuta kuin odottaa jos tiedän, että joku on tulossa! Yrititkö soittaa tyypille?

Voih, onpa kurja juttu. Miten jotkut voi olla niin itsekkäitä. Yksi ystäväni teki samantyyppisen tempun perjantaina. Siis poistuivat rannalta juuri kun tiesivät meidän ehtivän sinne. Eikä tosiaan voinut ilmoittaa mitään (tosin ei ollut luvannut mitään ).
Juttu päättyi silleen ikävästi, että mun poika itki pettyneenä ( hänen tyttönsä on pojan rakas ystävä).

mä soitin sille lauantaina ja kysyin, en enää eilen alkanut perään soittelemaan. Antaa olla sitten, mutta en tosiaan toiste häntä kutsu enkä enää soittele. Kyllästyin jo siihen kun joskus olen kysellyt mitä hälle kuuluu yms, mut vastausta ei ikinä tule.

Mä en tajua sitä, että kun vaikkapa kummilapsen synttärijuhliin kutsutaan tekstiviestillä (muutama päivä ennen juhlia), niin sitten ei vastata yhtään mitään. Arvo siinä sitten, tulevatko vai eivät. Meidän kohdallamme kävi niin, että ilmeisesti eivät sitten tule (varsinainen juhlapäivä oli eilen ja laitoin kutsuviestiin, että tämä iltakin ok).

Yhteistyössä