Mikä siinä on että raskaana olevaa naista ei voida kohdella nätisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perheellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perheellinen

Vieras
Vieraatkin kyselee oliko vahinko. Kaverit on joko avoimesti vihamielisiä tai kateellisia. Appivanhemmat ei ole "innostuneita" ja antaa ymmärtää että ei ois tarvinnut lisää lapsia tehdä. Vaikka ei olla liian nuoria tai liian vanhoja. On työpaikat ja asunto, autot ja vakaa suhde. Hämmästelen, oisko mielipiteitä, kun tuntuu että tää on jo RIKOS olla raskaana.

Joo, en ois kanssa uskonu että kukaan ilkiää kysyä toiselta oliko vahinko, mutta itse asiassa aika moni ilkiää. Ylipäänsä outoa, että ventovieraat saa sitten alkaa kysellä ja avautua mistä haluavat raskaanaolevalle. Kaksinaamaista käytöstä huomaa kanssa, kohdellaan miten sattuu kun ei tiedetä raskaudesta ja sitten kun saavat tietää niin ollaan yhtäkkiä niin läheistä ja ystävällistä että!

Oho mitä käytöstä! :o Mulle ei tullut kukaan sanoon raskausaikana mitään negatiivista, varsinkaan vieraat. Kaikki oli vaan kauhea herttaisia. Autotkin antoi tilaa suojatiellä kun meni ison mahan kanssa, ja sitä ei täällä yleensä tapahdu! Pää pystyyn vaan ap, älä välitä muista (joo, helpommin sanottu kuin tehty :hug: )

En nyt sit tarkoittanut yleistää liikaa , sorry nyt kun joku siihenkin puuttui!

Mutta tosiaan ihan vieraatkin on laukonut näitä vahinko juttuja ja osa on perheellisiä ja osa ilman lapsia, syytä en tiedä, mutta tosiaan oon kokenut että on ihan tosi paha asia olla raskaana.

Yhteistyössä