V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Kai siinä on sitten jotain tunteita. Mulle soittelee yks tyyppi aina, kun se on ottanut. Selvinpäin tuskin koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Puhelimessa pitäis olla promilleraja...
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Puhelimessa pitäis olla promilleraja...
Ehdottomasti, alkolukko kännykkään vaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Puhelimessa pitäis olla promilleraja...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Puhelimessa pitäis olla promilleraja...
Ehdottomasti, alkolukko kännykkään vaan!![]()
Jäis ne öiset "mä oikeeshti rakashtan sua" puhelut väliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Heh - ja minun vanhin kertoo etta heidan bileissaan on erityisesti sellainen 'puhelimien pitaja'. eli kaikki antavat kannykkansa, ja autonavaimensa, sille pitajalle jotta ei tule niita sosso puheluita tehtya.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Heh - ja minun vanhin kertoo etta heidan bileissaan on erityisesti sellainen 'puhelimien pitaja'. eli kaikki antavat kannykkansa, ja autonavaimensa, sille pitajalle jotta ei tule niita sosso puheluita tehtya.![]()
Hyvä idea! Onkohan muuten (asiasta toiseen) siellä päin palloa vielä semmoisia bileitä,joista kertoo leffa Jäämyrsky? En muista sen enkunkielistä nimeä, mutta käyn katsomassa, jos nimi ei sano sulle mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:en tunnista kylla tuosta nimesta,,,mutta mina olen niin epatoivoinen leffan katsoja etta ei mitaan,,,,, kerran vuodessa ehka katson jonkun ihan leffateatterissa asti,,,
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:en tunnista kylla tuosta nimesta,,,mutta mina olen niin epatoivoinen leffan katsoja etta ei mitaan,,,,, kerran vuodessa ehka katson jonkun ihan leffateatterissa asti,,,
![]()
Se on ihan yksinkertaisesti The Ice Storm, kertoo itärannikon ihmisistä 70-luvulla. Siinä oli sellaiset bileet, aikuisten siis, joissa ovella laitettiin auton avaimet isoon kulhoon ja pois lähtiessä naiset (muistaakseni naiset) valitsi sitten avaimet ja meni sen miehen kanssa, jonka autonavaimet ne oli :saint: Se on hyvä elokuva, mietin vaan silloin, että mahtoikohan tuollaista sentään olla. Ja sinulta on hyvä kysyä![]()