Mikä salaatti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokki

Vieras
Eli noin 15hlolle pitäis tehdä salaattinyyttäri periaatteella järjestettäviin "illanistujaisiin". Mietin feta-salaattia, mutta pitäiskö olla ruokaisampi, ehkä joku makarooni? Kasvisruokailijoista ei ole tietoa joten olisko vihersalaatti kuitenkin turvalisempi kun esim kanasalaatti?

tee pastasalaatti ilman kanaa, ja sit kana vaikka erillisenä siihen viereen.,
pastasalaattiin voit laittaa esim kierrepastaa, salaattia, kurkkua jne ja sit tosiaan sitä kanaa, ja miksei sitä fetaakin

Ymmärsinkö oikein, että (lähes) kaikki tekee jonkun salaatin sinne? Salaattinyyttärit?
Silloinhan se riippuu vähän siitä, minkälaisia salaatteja muilta on tulossa.

mä teen usein vihersalaatin, jossa lisänä rypäleitä, paprikaa, juustokuutioita (esim salaneuvosta, emmentalia tms) ja krutonkeja. Siitä tulee jo ruokaisa ja käy kasvisruokailijallekin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärsinkö oikein, että (lähes) kaikki tekee jonkun salaatin sinne? Salaattinyyttärit?
Silloinhan se riippuu vähän siitä, minkälaisia salaatteja muilta on tulossa.

Siis minä olen ainoa joka tuo salaatin, muut tuo jotain muuta :)

mä veisin vihersalatin, mut jättäsin erikseen tarjolle fetaa ja oliveja ja mahdollisesti kanaa/kinkkua/tonnikalaa tai sit tekisin kaks salattia vihreän + pasta+kinkku tai riisi+tonnikala

Ok, itse tekisin varmaan välimerellisen vihersalaatin: salaattia, tomaattia, paprikaa.

Lisäksi laittaisin salaattia piristämään aurinkokuivattuja tomaatteja, rucolaa ja vuohenjuustoa/fetaa/halloumijuustoa sekä marinoituja latva-artisokkia.

Ok, itse tekisin varmaan välimerellisen vihersalaatin: salaattia, tomaattia, paprikaa.

Lisäksi laittaisin salaattia piristämään aurinkokuivattuja tomaatteja, rucolaa ja vuohenjuustoa/fetaa/halloumijuustoa sekä marinoituja latva-artisokkia.

Yhteistyössä