mikä saa olemaan ihmisen kanssa kuka saa mulle joka päivän vaan pahan mielen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuseri

Vieras
ja joka päivä itkemään.. onko se sitten noi kaksi rakasta lasta? vai mikä..
joka päivä mies saa mut itkee tai muuten vaan mulle pahan olon :( miksi mä en voi olla tarpeeksi vahva tekemään päätöksiä? toi mies ajaa mut niin loppuu että mulla ei kohta ole enää elämää jäljellä...

mä tänne kirjottelinkin tänään oman "selviytymistarinani" http://kaksplus.fi/keskustelu/t1250310,25#m13649960 ... voimia, henkistä väkivaltaa harrastava hakee sitä usein että toinen itkisi, se antaa heille voimaa jos heillä itsellään on paha olla jostain syystä...Voimia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
oisko siellä rakkaus jossain takaraivossa ja odotus siitä että mies muuttuisi?

no just se mutta kun ei... fyysistä väkivaltaa ei ole, mutta henkistä melkein päivittäin... miehessä on narsistisia piirteitä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no just se mutta kun ei... fyysistä väkivaltaa ei ole, mutta henkistä melkein päivittäin... miehessä on narsistisia piirteitä

Oletteko pystyneet jutteleen asiasta rakentavasti?
Meillä jatkuvasti otan erinäisiä asioita esiin ja ihan olen terapiaankin roudannu kuulemaan elämän totuuksia.
Tosin en tiedä minkälaisista asioista teillä on kyse.

Meillä jatkuvasti otan erinäisiä asioita esiin ja ihan olen terapiaankin roudannu kuulemaan elämän totuuksia.

henkistä väkivaltaa että mies esim kääntää melkeina aina kaikki riidat mun syyksi ja vaikka mä tiedän että mä olin oikeassa niin mies saa jotenki käännettyä silleen etten enää itsekkä usko ja rupean anelemaan mieheltä anteeksi... toi oli yksi esim

henkistä väkivaltaa että mies esim kääntää melkeina aina kaikki riidat mun syyksi ja vaikka mä tiedän että mä olin oikeassa niin mies saa jotenki käännettyä silleen etten enää itsekkä usko ja rupean anelemaan mieheltä anteeksi... toi oli yksi esim

Lähde! Mies ei tule muuttumaan. Kuulostaa just samanlaiselta narsistilta, kuin mies joka oli pilata itsetuntoni lopullisesti ja jonka kanssa olosta toipuminen kesti vuosia... Aina puhui ja haukkui mut aivan alas ja sai sit itkien anelemaan anteeksiantoa, vaikka järjellä ajatellen syy oli hänessä. Syytti pettämisestä ja myöhemmin selvisi että petti mua monen naisen kanssa. Kun sai poljettua itsetunnon, niin sit toisena hetkenä nosti taas muka ylös sopivista naruista vetämällä ja minä onneton menin perässä. Sit kun aattelin että kaikki on hyvin polki taas maanrakoon..

Otan osaa,exäni on narsisti ja on tuhonnut mun elämäni täysin.Olen aivan hermoraunio.Erosin kuusi vuotta sitten mutta eihän se saatana jätä mua rauhaan ennenko olen tappanu itteni.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Otan osaa,exäni on narsisti ja on tuhonnut mun elämäni täysin.Olen aivan hermoraunio.Erosin kuusi vuotta sitten mutta eihän se saatana jätä mua rauhaan ennenko olen tappanu itteni.

:hug: , etenkin jos 'tunnetaan' jo Wanhalta plussalta

www.nettiturvakoti.net, www.ensi-ja turvakotienliitto.net tai fi tjtn henkinen väkivalta on pahanlaatuista väkivaltaa koska se vaurioittaa sisältä. En noilla osoittella tarkoita et sun pitää turvakotiin suunnata (vaikka toki sieltä saisit apua) vaan sivuilla on hyvää asiatietoa ja vertaistukea. Voimia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

:hug: jättää se jos löytää uuden projektin. Voimia.

Ollaan me Maura ja vieraalle,ei jätä,sil on uus muija,kiusaa sitäkin mutta mua edelleen ja ikinä ei lopeta,ei ennenku jompi kumpi meistä on kuollu ja nyt näyttää siltä että se oon minä joka ennen kuolee,mun ei kestä tätä terveys eikä järki.

Yhteistyössä