Mikä saa aikuiset naiset pukeutumaan Me&I -vaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aikuinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aikuinen"

Vieras
Miksi aikuinen nainen käyttää Miikkarivaatteita, kun firma ei osaa tehdä kuin lasten vaatteita (ja niissäkin laatu senkuin huononee). Samalla kalliilla hinnalla saisi jo ihan aikuisen naisen vaatteita. Ja itse asiassa mikä tahansa vaate näyttää paremmalta kuin ne koltut. Äidillä ja tyttärellä samanlainen mekko, siis haloo? Ja ne pipot, jos ihan suosiolla jätettäis vaan lapsille. Parasta oli kun näin eräillä festareilla naisen jolla oli vaaleanpunainen hörhelöinen Miikkarimekko, jestas mikä myötähäpeän tunne. Lapsille niitä kyllä ostan, mutta ei tulis mieleenkään hankkia niitä itselle, huh. Kertokaa mikä niissä viehättää!

Pitipä ihan kuuklettaa, kun en aikaisemmin ole Me&I-vaatteista kuullutkaan. Aika värikkäitä vaatteita. En tykkäisi kamalasti itselleni, enkä lapsellekaan. Mutta mitä sitten jos joku toinen tykkää? Ei ne nyt noloja vaatteita mun mielestä ole.

Mulla on niitä slimmejä (mustat ja harmaat) ja ovat ihan parhaat housut mitä olen omistanut, yksi musta huppari ja musta pipo. Niihin värikkäisiin ja kovin kuvioituihin vaatteisiin en itsekään pukeutuisi. Lapsilla kyllä on paljon kyseisen firman vaatteita ja tykkään kyllä lapsilla niistä. Joogat ja ne knickersit kelpuuttaisin itselleni myös :) Ai niin ja on mulla vielä sellainen kokonaan musta oleva kietaisumekkokin! En näe ainakaan nuissa vaatteissa sen kummempaa eroa, kun muidenkaan firmojen että miksi en niihin voisi pukeutua :) Mut joo ne lapsille tarkoitetut kuvioiudut yms. niin niihin en pukeutuis :D

Suurin osa niistä kuoseista ei tosiaan silmiä hivele. Mutta leikkaukset niissä vaatteissa on useimmiten hyvin armollisia mun vartalolle ja värejä on ihan hillittyjäkin.

No tuota osa niistä nyt vaan istuu niin hyvin mulle. Siis vaatteista.
Ja niistä kun yleensä riittää mulle koko L, muista vaatteiteista on valittava XL tai jopa XXL kun on
tuota mittaa jonkin verran kertynyt - ja läskiäkin ja näyttvät silti makkarankuorilta päälläni.

Toki silloin ensimmäisen kerran kun olin kutsuilla olin ihan ettei ikinä koskaan meille noita vaatteita...

Viimeksi muokattu:
Kerran olen kutsuilla käynyt ja ei kyllä mitenkään spesiaalia ole mulle noi kuosit eikä värit. Yritin miettiä siinä kutsuilla että mitö ihmettä tilaisin oli jotenkin vaivaannuttava tilanne. Katsoin sellaista pinkkiä mekkoa, ja tajusin et vaikka miten vaan sitä pitäisin, yöllä tai puistossa niin se ei pukisi mua yhtään! Onneksi välähti siinä eikã myöhemmin :D No pojalle otin housut ja t-paidan. Mut muut saa pitää jos tykkää!

Mä tykkään! On ollut pari kertaa tytön kanssa samis mekot. Farkut oli oikein hyvälaatuiset, niitä yogapantseja löytyy neljät jne. Pipot hauskoja.

Yksi suurimmista syistä on kuitenkin se helppous. Omaa aikaa ei tule käytettyä shoppailuun. Kutsuilla näkee kavereita ja voi sovittaa vaatteita. Tosin yhtä kokoa, mutta sekin on enemmän kuin netissä.

Ai Me&I:lla on aikuisillekin vaatteita, en tiennytkään! :D Ihan kivannäkösiähän nuo on kun googletin. Ihan samalla tavalla joku voisi sanoa vaikka h&m tai lindexin vaatteista että hyi, en tykkää ja joku toinen taas tykkää paljonkin! :)

mulla on tämä tunikamekko, valko/beige versiona.

http://www.meandi.se/Upload/Images/Gallery/79310/w26.jpg

Minusta se on ihan hauskaa vaihtelua "aikuisten vaatteisiin", joita multa tietty löytyy myös. Sopii lasten kanssa touhuamiseen, olenhan äiti ja lastenhoitaja. Ja mun miehen mielestä toi mekko on seksikäs mun päällä :D kyllähän se ihan nätisti korostaa muotoja, mikään läski en kyllä ole.

Itseltä löytyy montakin miikkarimekkoa ja tunikaa kaapista. Ihan siksi kun ovat niin hyviä lasten kanssa touhuamiseen, joustavia, kestäviä ja pestäviä ja silti ihan kivan näköisiä. Kun perheessä on kaksi pientä niin vaatteiden nyt pitää olla nopeasti puettavia ja riisuttavia, silitystä kaipaamattomia, pesua kestäviä ja mielellään sen verran värikkäitä ettei joka tahra heti näy. Itsellä esim. ne kietaisumalliset mekot olivat mahtavia äitiysvaatteita, istuivat yhtä hyvin pienen ja ison masun kanssa, imetysaikana ja sen jälkeenkin.

[QUOTE="Kifa";28827908]Ja itsellä on vaatekoko XS, kuppikoko AA ja elopainoa huikeat 49 kg eli kyllä sopivat muillekin kuin XL-kokoisille.[/QUOTE]

Minulla samat mitat eikä pituuttakaan ole liiemmälti.

Lähes kaikki aikuisten vaatteet ovat isoja ja lasten vaatteet kiristävät lantiolta tai hartioista :(

Mä hurahdin miikkareihin... Omistan pipon, parit knickerssit, farkut, yogat, viime kauden vihreän maximekon, sellaset collaria olevat farkun/leggarin välimuotohousut, pari paitaa... Olen ollut todella tyytyväinen! En itsekään tykkää liian kirjavista ja nuo mun vaatteet on hillityn värisiä. Ovat myös olleet tosi hyviä, osan olen ostanut käytettynä ja ovat edelleen todella hyväkuntoisia. Lapsen yhdessä vaatteissa oli kiristys ommeltu väärin kun tilasin, palautin housut. Niin ja olen kokoa xs eli ei tarvii olla iso jotta ne sopii :)

Nämä on just niitä makuasioita. Kaikki eivät halua ehkä pukeutua vain harmaaseen tai mustaan massaan vaan haluavat nimenomaan vähän irroitella värikkäillä vaatteilla. Minua ainakin varsinkin kesällä houkuttaa pukeutua pinkkeihin housuihin tai värkkääseen tunikaan. Ehkäpä omaksi iloksi tai ärsyyttääkseni sinua harmaa hiirulainen. Ehkäpä juuri värikkäästi pukeutuvat ovatkin sinut kroppansa kanssa ja omaavat vahvan itsetunnon. No, ei itselläni ole kuin pari värikästä meandi-tunikaa, pari teepparia ja loput ovat harmaita, mustia ja valkoisia meandi-vaatteista. Tyttärellä on samanlainen mekko, mutta en pidä yhtäaikaa päällä.

Hö, tavallisia vaatteita. Ikinä en ole aiemmin nähnytkään tai tiedostanut niiden olevan tätä merkkiä (googletin myös). Kaikki lapsethan mönkii tuolla sammakot rinnuksilla, kuka sen merkin sitten heti tunnistaa?
Niin ja itselleni voisin tilata noita löysäpöksyjä.

En pidä kuoseista yhtään. En itselläni enkä lapsellani. Kyl tykkään käyttää värejä mut kun noi kirkuu ja hyökkää päälle. Nim. Harmoniaa rakastava esteetikko :D

Minäkään en tykkää niistä kuosillisista, monet tunikat esimerkiksi näyttää ihan yömekoilta, tai siltä että on tehty pikkutytön mekosta aikuisen koko. Mutta merkillä on yleensä ollut ihan hillittyjäkin vaatteita valikoimissa, mulla on yksi musta ja yksi luonnonvalkoinen paita. Hinta oli mielestäni kohtuullisempi kuin lastenvaatteissa (ei kamalasti kalliimpi kuin vastaava vaate joltan "perusmerkiltä", siinä missä lastenvaatteiden hinnat on moninkertaisia verrattyuna esim. lindexiin) ja laatu on ollut erinomainen (joka sekään ei ole lastenvaatteissa ollut kehuttava).

Kuumimmat

Yhteistyössä