mikä rv oli 4D:ssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niisku-niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niisku-niina

Vieras
Olen menossa ensi viikolla rv 21+4 4D-ultraan. Onko muita, jotka käyny siinä näin aikaisin? Näyttääkö ihan luurangolta vielä? Kannattaako mun tuolloin mennä? Haluaisin pian mennä. Olisin todella kiitollinen vastauksista.

Meille annettiin kahdestakin eri paikasta ohjeeksi, että rv 24-28 kannattaa mennä, ei paljon ennen eikä jälkeen.
Kerrothan sitten kokemuksesi, että mitä näkyi... tsemppiä!

Minä kävin viikolla 23, eikä vauva kauheen pyöreeltä näyttänyt. Mutta ei nyt mikään luurankokaan ollut. Ja kivoja kasvokuvia saatiin jo noilla viikoilla. Mut tosiaankin hiukan oli luinen kaveri tuolla masussa vielä noillakin viikoilla.

näin kaverin 4d-ultra dvd ja hänellä oli viikkoja 22-23.oli se vauva ihan vauvan näköinen ei luuranko.mutta siinä kuvattiin kasvoja lähinnä.itse menen rv 27+4.en saanut aikaa sopimaan töitten kanssa muuten olisin mennyt aikaisemmin.

Mä kävin viikolla 22+ jotain ja oli ihan hyvää kuvaa ja ihan vauvan näköinen. Mä luulin kans ku olin varailemassa et viikot 24-28 olis optimaaliset mutta femedassa hesassa sanoivat et tule mielummin 20-24 vkoilla...tiedä sitten... mutta hyvää kuvaa tuli vaikka parempi ois tullu jos kohtu ei olis niin taakse kallistunu et pikkunen pääsi lopussa piiloon.

Taisi olla rv 23. Ihan oli kyllä vauvan näköinen ja tosi hyviä kuvia ja videota.
Mitäs se nyt maksoi, jotain 160 euroa. Meilläpäin sai osan Kela:lta takaisin, joten omaksi kustannukseksi jäi ehkä satanen.

kiitos vastauksista. Kyllä me ens viikolla jo mennään, en siirrä aikaa. Olen netistä kuvia katellut noilta viikoilta ja ihan vauvalta näyttää. Vstasyntyneen näköinen alkaa olla vasta reilusti + 30 viikolla. Hinta on n. 150 e kelakorvauksen jälkeen.

Yhteistyössä