Mikä rintapumppu-suosittele perustuen omiin kokemuksiin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siinähän se kysymys jo tulikin.
Itsellä oli joskus ainun-käsikäyttöinen enkä sillä saanu mitään aikaiseksi.
Tarviiko olla sähkökäyttöinen vai saisiko jollain käsikäyttöiselläkin jotain tapahtumaan?
Kiitos!

Alkuun tuo Ainun käsikäyttöinen toimi mulla hyvin kun rinnat suorastaan pingotti maidosta mutta sit kun maidontuotanto tasaantu eikä rinnat olleet enää niin täydet niin sillä ei onnistu enää millään. Itsekin kuulisin mielellään kokemuksia muista pumpuista.

Mulla Ainun sähkökäyttöinen tällä kertaa ja se toimii tosi hyvin. Aikaisemmin mulla oli se Ainun käsikäyttöinen ja se oli ihan hanurista.. ei herunut millään..

Tykkään kyllä tuosta sähkökäyttöisestä :)

Ei ainakaan Meledan sähkökäyttöistä. Siis ihan älyttömän rasittava ääni ja huono imu. Mulla oli sairaalan pumppu muutaman kuukauden, kun luovutin maitoa, ja sillä sai hetkessä tissit tyhjiksi, tuon Meledan kanssa sai lypsää ja lypsää ja lypsää ja lypsää...

JOS seuraava kerta tulee niin Aventin yhdistelmäpumpun ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Avent Isis. Käsikäyttöinen riitti mulle, kokeilin kyllä kyseisen merkin sähköistäkin versiota ja se oli myös jees.

Peesi. Käsikäyttösellä pärjäs kyllä, vaikka kovassa käytössä olikin. Kun noita itse vertailin, oli avent isis kehutuin. (vuonna -08)

Kiitos kaikille.
Tein taustatutkimuksia googlella ja kaikissa saman tyylisissä tiedusteluissa isis oli ehdoton suosikki :) .Kait se täytyy sit ostaa.
Mulla oli viime raskaudessa joku saman tapainen, valkoinen käsipumppu.Minkähän merkkinen se mahtoi olla...

Yhteistyössä