Mikä rangaistus on mielestäsi oikein tälläiselle nuijalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Mies tunkeutui vanhuksen kotiin keskellä päivää
28.05.2010 16:19

Mies tunkeutui iäkkään naisen omakotitaloon Lappeenrannan Joutsenossa torstaina iltapäivällä.

Vuonna 1979 syntynyt mies oli etsimässä tavaraa, kun vuonna 1925 syntynyt nainen saapui kotiinsa. Yllätetty mies pahoinpiteli naista ja otti mukaansa naisen tavaroita.

Poliisi sai miehen kiinni tämän asunnolta Imatralta runsaan tunnin kuluttua. Nainen on sairaalassa hoidettavana.

Etelä-Karjalan käräjäoikeus vangitsi miehen perjantaina. Häntä epäillään törkeästä ryöstöstä.

Mua ahdistaa hirveesti tää nykyajan touhu, ku joka päivä saa lukea IS:n sivuilta jotain ihan käsittämättömiä juttuja. Sekin, ku se 8v tytön kimppuun oli käyty leikkipuistossa.. ja just nää koteihin tunkeutumiset. ja se vauvankaappaus silloin, vaikka lapsi olikin asialla.. Mulla meinaa oikeesti jo perusturvallisuuden tunne rakoilla. Miten sitä uskaltaa tälläsessä maailmassa noitten lapsukaistensa kanssa elellä.... :'(

Kyl suomessa pitäs saada kunnon rangaistukset rikoksistaan. Ihan naurettavaa, jostain raiskauksesta tai pahoinpitelystä saa ehdollsita puoli vuotta, tyyliin.

Alkuperäinen kirjoittaja suru puserossa:
Mua ahdistaa hirveesti tää nykyajan touhu, ku joka päivä saa lukea IS:n sivuilta jotain ihan käsittämättömiä juttuja. Sekin, ku se 8v tytön kimppuun oli käyty leikkipuistossa.. ja just nää koteihin tunkeutumiset. ja se vauvankaappaus silloin, vaikka lapsi olikin asialla.. Mulla meinaa oikeesti jo perusturvallisuuden tunne rakoilla. Miten sitä uskaltaa tälläsessä maailmassa noitten lapsukaistensa kanssa elellä.... :'(

Kyl suomessa pitäs saada kunnon rangaistukset rikoksistaan. Ihan naurettavaa, jostain raiskauksesta tai pahoinpitelystä saa ehdollsita puoli vuotta, tyyliin.

Pitäisi rangaistukset olla Usan malliin, toikin äijä istuisi linnassa pitkään.

No mä en ihan täysin Usa linjalle lähtis. Siellä kuitenkin on kuolemantuomiot käytössä ja väärin perusteinkin varmasti ihmisiä kuolemaan tuomittu.

Suomi saisi kyllä koventaa rangaistuksia. Esim. talousrikoksista rapsahtaa paljon enemmän kuin alaikäsiin sekaantumisista, raiskauksista ymv. Ihan käsittämätöntä, se on vaan rahaa ja toisessa on kyse ihmisen lopppuelämästä!!

Yhteistyössä