Mikä raivostuttaa muissa äideissä eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuota tuulipukujuttua en ollukaan ennen ees kuullut, taidan olla iha epäonnistunut äiti, kun en edes omista koko tuulipukua :ashamed:

No, se ärsyttää, että lapsia pitää vertailla toisiinsa, esim. meijän tyttö on varmasti jotenkin jälkeenjäänyt kun pitää vielä vaippoja eikä oppinut potalle 1v. niinkuin naapurin lapsi.
Tai mikä vielä typerämpää, vertailla lapsia vaatteidensa perusteella.
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mut minun mielestä esim. jotkut pienet lenkkarit ja Adidaksen hupparipuku on ihan turhia ja epäkäytännölllisiä pienelle vauvalle, vaikka olisivat miten söpöjä.

se että lapsia vertaillaan esim.. meidän pertti oli kyllä tuon ikäisenä jo sen ja sen kokonen ja osasi sitä ja sitä..eiköhän ne jokainen sieltä kasva ja kehity ihan omaan tahtiin :kieh: :kieh:

Sellaset äidit jotka on olevinaan niin ahkeria ja täydellisiä ja aina jaksavat muistuttaa kuinka raskasta on tää elämä, liika sellanen "siveys" en tarkoita pukeutumista ym. vaan sellasta ihme hoosaamista ja vouhkaamisista ihan pikkuasioista että koitetaan olla mahd. täydellisiä kaikin tavoin, mä puhun lapsilleni ihan kuten muillekin ihmisille, en lässytä ja puhu ku idiooteille, ja mä en voi sietää että äidit tunkee lasten välisiin leikkeihin/riitoihin, ei äiti oo aina pelastamassa jos matti vei lelun kädestä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Minua ärsyttää eniten se, kun se äitiys pitää tuoda esille joka ikisessä asiassa ja tilanteessa. Olen itsekin äiti ja rakastan lastani enemmän kuin ketään ikinä, mutta pystyn toki puhumaan muustakin kuin lapsestani eikä minun joka tilanteessa tarvitse toitottaa olevani ÄITI.

Niinpä... Miun lapseton kaveri ei pidä mua muuna kuin meitin pojun äitinä. Muistaa sitä tulla mainostamaan jopa baarissa, jos satun jonkun tutun kanssa juttelemaan. :headwall: Sama ihminen vertailee koko ajan siskonsa lapsia meidän poikaan ja taivastelee jos poju ei jotain osaa niinkuin siskon lapset.

Yhteistyössä