Mikä puolisossasi ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiinnostunut"

Vieras
Kertokaa, ja te, joita ei ärsytä mikään milloinkaan, voivat jättää kommentoimatta. Kertokaa vielä, kauanko olette olleet yhdessä?

Oma mieheni on toisinaan liian itsekäs ja laiska. Meillä yhteisiä vuosia takana 5, joista kohta 3 vuotta kihloissa ja 3 kk sitten syntyi esikoinen.

Kun mies sanoo, EI, niin sitä ei mitenkään saa puhuttua muuttamaan mieltään, ei vaikka olisi järkevä perustelukin ja vaikka tekisi mitä temppuja sen edessä.

Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta.

Ärsyttää miehen itsekkyys, ajattelee kaiken vain itsensä kannalta. Ei kykene ymmärtämään muita tai asettamaan itseään toisen asemaan.

Sellainen tietty syömisääni, mikä kuuluu (yllätys yllätys) syödessä. Ei massuta eikä rouskuta, vaan sellainen hiukan erikoinen ääni.

Se, että jos yritän selittää hänelle jotain, mun pitää varmistaa moneen kertaan että "olethan sä nyt kuulolla", muuten joudun toistamaan kysymyksen moneen kertaan.

"En mä ole kuullutkaan tästä menosta aikaisemmin." Kalenteri keittiön seinällä ratkaisi asian.

Ei kykene myöntämään, jos on väärässä. Tää on työn alla, ollaan edistytty jo jonkin verran...

Yhdessä ollaan oltu 18 vuotta ja sillä olis varmaan myös paljon sanottavaa musta... :saint:

Se että mies ei suostu koskaan myöntämään mikä mussa ärsyttää ja sit riitojen yhteydessä töksäyttää tosi ilkeästi asioita.

Ärsyttää muutenkin miehen tapa riidellä. Hän poimii mun sanomisista vain inhottavat asiat tai vääntää asiat niin että saa ne ilkeäksi ja sit vaan jankuttaa niitä. Ei kuuntele itse asiaa vaikka yrittäisi nätisti sille puhua.

Olemme hellustaneet jo yli 9 vuotta. Mies on minulle edelleenkin rakas, jopa kaikkine epätäydellisyyksineen. Mutta kun yhteistä taivalta on jo jonkin verran takana, niin silloin tällöin pelkkä olemassaolo ärsyttää. Onneksi ei kuitenkaan liiaan usein.

Se että mun mies ei halua mennä mun kanssa minnekään.

Kavereitaan ikävöi koko ajan. Mun kanssa sillä on tylsää koska mä en ryyppää. Kyllä mulla huumorintajua on ja tykkään hassutella mut mies kaipaa viinaa että sillä voi olla hauskaa.

Laulun tekeminen pienestä asiasta ( eli runsas valittaminen )
Itsekkyys ( pieni on hyvästä )
keskustelutaidottomuus, patsi et joskus onnistuu, harvoin kylläkin.
Sellanen ärsyttävän äänen tekeminen jos sitä rassaa joku ja huokaileminen jos joutuu jotain tekemään jokaon epämiellyttävää.
Näsäviisastelu
ajoittainen hitaus..

yhdessä 7v

No se että mies polttaa, saisi lopettaa. Mua huolestuttaa, että saa vielä jonkun keuhkosyövän ja jättää mut ennen aikojaan yksin... Ja ärsyttää myös kun antaa vatsansa kasvaa = laiskistunut liikunnan osalta. Luonteessa ei ärsytä mikään.