Mikä puhelin mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
En tykkää kosketusnäytöstä ja tarviin vaan soittoihin, tekstivisteihin - kamera kyllä sais olla hyvä. Ja nokialainenhan se tuttu ois, ja hinta max. 200euroa näihin tarpeisiin...?Ja värimaailma sais olla laaja :)

No en tiedä värimaailman laajuudesta, mutta esim. Nokian peruspuhelimia saa muutamalla kympillä uutena. Kamera niistäkin löytyy, toki kalliimmissa malleissa on sit parempia kameroita. Joku Samsungin malli oli jossain tarjouksessa 20 euron luokkaa, mutta siinä ei muistaakseni ollut kameraa.

No en tiedä värimaailman laajuudesta, mutta esim. Nokian peruspuhelimia saa muutamalla kympillä uutena. Kamera niistäkin löytyy, toki kalliimmissa malleissa on sit parempia kameroita. Joku Samsungin malli oli jossain tarjouksessa 20 euron luokkaa, mutta siinä ei muistaakseni ollut kameraa.

Eiku kyllä mä sellasen haluan ettei ny ihan mikään "peruskarvalakki" ole, mutta meinaan sitä etten tarvi puhelinta mihnkään nettiselailuun tms. Saa olla muutakin mutta ei tarvi välttis. En mä nyt mitään parin kympin luuria halua...sellanen että ilkee kuitenkin käyttää ihmisten ilmoilla. Nyt on toisena toi Samsungin joku parin sadan euron (en muista mallia) mutta en vaan tykkää kosketusnäytöstä ja vaikeempi on oppia koko käyttö. Miehellä se Galaxy s3 vai mikä se kalliimpi on ja en ees yritä opetella, en. Paras oli se nokian simpukka joka oli kovaa huutoa vuosia sitten, niiiiiiiiiin helppokäyttönen.

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK113MAGENTA/nokia-113-magenta

Toi taitaa olla se puhelin, minkä yks tuttu osti 7-v. tyttärelleen n. kuukausi sitten. Tyttö on kuulema tykännyt puhelimesta kovasti. Mutta varmaan vois löytyä tohon hintakategoriaan alta 200e, joku vielä parempikin puhelin, jos siis edullinen hinta ei ole pääkriteeri valinnassa. Mut jos nyt oikein katoin tosta linkistä, niin toi on just se tutun tytön puhelin ja siinä on ainakin netti ja kamera noiden peruspuheluiden ja tekstiviestien lisäksi...

Yhteistyössä