Mikä pönttöpää minä. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Oltiin eilen kaupoilla äitin kanssa, ja ihan sattumalta ihan tavallisesta ruokamarketista mä bongasin niin syötävän suloisen vauvatoppiksen, ettei mitään rajaa: ryntäsin vaan sen luokse ja kokeilin ja tunnustelin ja pystyin jo melkein haistamaan siitä vauvan. Äiti tuli siihen sitten ja mä vähän nolona totesin, että mä niin tykkään näistä pienistä puvuista, harmi kun niille ei ole käyttöä meillä enää.

Äiti katso mua, ja katso vielä ja koska mä ilmeisesti näytin olevani järjissäni ja täysin tosissaan, se sanoi: "Hei pahvi, teille syntyy vauva talvella." :xmas:

Arvatkaa olinko vielä nolompana sen jälkeen? Mä olen raskaana enkä edes piru vieköön vieläkään muista sitä. :headwall: :D :laugh:

:laugh:
Ja myönnän syyllistyneeni vähän samantapaiseen toilailuun :ashamed:
Mm. synnytyssalissa vauvan itkua (ei oma, vaan jonkun muun) kuunnellessani ajattelin että hitto kun olis kivaa saada vielä vauva. Sitten muistin missä oon ja mitä tekemässä :xmas: . Syytän ilokaasua B)
Ja kuopuksen jo synnyttyä (kotona jo oltiin, vauva oli ihan pieni) heräsin eräänä aamuna, menin esikoisen kanssa touhuamaan, ja kun kuulin vauvan itkua niin ihmettelin että kenellä on vauva, naapurissa vai, kunnes muistin että hitto, se on mun :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
:laugh:
Ja myönnän syyllistyneeni vähän samantapaiseen toilailuun :ashamed:
Mm. synnytyssalissa vauvan itkua (ei oma, vaan jonkun muun) kuunnellessani ajattelin että hitto kun olis kivaa saada vielä vauva. Sitten muistin missä oon ja mitä tekemässä :xmas: . Syytän ilokaasua B)
Ja kuopuksen jo synnyttyä (kotona jo oltiin, vauva oli ihan pieni) heräsin eräänä aamuna, menin esikoisen kanssa touhuamaan, ja kun kuulin vauvan itkua niin ihmettelin että kenellä on vauva, naapurissa vai, kunnes muistin että hitto, se on mun :D :ashamed:

Joo, siis ihan pöljää. Ton jätkänkin kanssa mun piti aina moneen kertaan miettiä että onko kaikki mukana, mutta kyllä mä sentään raskausaikana muistin koko ajan mikä on homman nimi.. Mutt nyt ei vaan tule kertakaikkiaan ajatelleeksi. Tässä mä muistan kun jutskaan teidän kanssa, ja sitt illalla ehkä myöhään hetken ennen nukahtamista. Mutt muuten en kertakaikkiaan muista miettiä koko asiaa. :ashamed:

Eilen mies kysyi tullessaan töistä, että mikä mun vointi on ja selitin jotain päivästä lasten kanssa, ja sitt jatkoi että niin mutt tarkotin sun mahaa. Vastasin että ei mun mahassa oo mitään vikaa, kunnes tajusin taas mistä puhutaan. :headwall:

Yhteistyössä