Mikä poikaa itkettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Poika on nukkunut jo pari kuukautta yöt läpi heräämättä syömään, tai ylipäätään ei ole siis heräillyt koko yönä.. siirrettiin poika viereiseen makkariin nukkumaan 2viikkoa sitten koska mä olen niin herkkäuninen, että herään sen unisiin huokauksiinkin eli en saa nukuttua.. Nyt viimeiset 2viikkoa mä olen nukkunut loistavasti, mutta poika on herännyt joka yö kahteen kertaan itkemään omassa sängyssään. On kyllä rauhoittunut heti kun olen "tassutellut" minuutin, pari.. mutta johtuuko tää tosiaan siitä huoneen vaihdosta vai mistähän voi olla kyse.. itkut alkoi heti kun siirtyi..
Ja nyt herää päiväuniltaankin itkien toisin kuin ennen.. lopettaa itkun kyllä välittömästi kun näkee minut tai isänsä.. ennen heräsi iloisesti jokeltamaan..
yksi hammas on suussa, muita ei vielä ole näköpiirissä joten tuskin hampaitakaan itkee..?

Kai se on tottunut teidän tuhinaan. Usein muutokset alkuun aiheuttavat vähän itkua, ei kai siinä muuta. Varmaan kannattaa vaan jatkaa tuolla systeemillä, jos kuitenkin noinkin pienellä rauhoittelulla menee tilanne ohi.

Juu, nopeesti rauhoittuu, mutta ihmettelen vaan kun herää sikeestä unestakin itkemään eikä kuitenkaan ole tuttia/syliä tms. vailla vaan rauhoittuu kun painan käden hänen olkapäälleen.. sitä vain ihmettelen kun tosiaan poika herää aina päikkäreiltääkin itkien eikä sitä iloista jokeltelua ole sängystä kuulunut kahteen viikkoon.. että voiko tämä johtua vain siitä että hän siirtyi eri huoneeseen nukkumaan..?
Ei ehkä kuitenkaan kannata siirtää pinnasänkyä takaisin meidän huoneeseen edes kokeeksi koska mä en todella saa nukuttua pojan kanssa sikeää, keskeytymätöntä unta.. valvon aina herättyäni vähintään sen puolisen tuntia.. ja heräämisiä mahtuu yöhön MONTA..

nostan vielä eli: Onko teistä ihan ok pitää itkuista huolimatta pieni omassa huoneessaan nukkumassa eikä siirtää sitä takaisin meidän makkariin siinä toivossa että itkun aihe häviäisi..?

Yhteistyössä