Mikä playstation4 peli vois olla hyvä isänpäivälahjayllätys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimoke"

Vieras
mies osti juuri tuon uuden konsolin, ja nyt hänellä on vasta yksi peli siihen: NHL. En tajua näistä mitään, joten mikä olisi hyvä ja suosittu peli? minecraft? fifa?

Niinpä :) olis vaan kiva ostaa ihan yllärinä joku... mitä nyt yhtään olen vuosien varrella seurannut, niin kai sillä aika paljon erilaisia pelejä tuossa on pyörinyt. Ehkä mä sit kokeilen tuota uutta julkaisua, kun näyttää olevan "yleisesti suosittu".

Olen pelannut tietokonepelejä niin kauan kuin tietokone on meillä ollut (ensimmäinen tuli joskus 1992 muistaakseni) enkä näe syytä lopettaa vain siksi, että olen aikuinen :)

Minä ostin miehelle The last of us - pelin, tosin meillä PS3 ja tarkoituksena hankkia Xbox.

Olen pelannut tietokonepelejä niin kauan kuin tietokone on meillä ollut (ensimmäinen tuli joskus 1992 muistaakseni) enkä näe syytä lopettaa vain siksi, että olen aikuinen :)

Minä ostin miehelle The last of us - pelin, tosin meillä PS3 ja tarkoituksena hankkia Xbox.

Se on hyvä peli kolme kertaa vedetty läpi. Uudemmista The Evil Within on kova, kaks kertaa läpi. Mutta en kyllä missään nimessä antais ainakaan pienten lasten pelata mitään K18 kauhupelejä. Kyllä ne on nimenomaan aikuisille tehty.

Yhteistyössä