H
hui
Vieras
jos ihminen haluaa lahduttaa. ja sit kun pyydät punttisalille tai lenkille niin alkaa se että"jos mä en kelpaa tämmösenä niin olkoot" siis huh. sit kun itse puet tai löydät kaupasta jotain nättiä niin saat kokea huonoa omatuntoa siitä!! perskatti ei nämä läskit oo imaseksi munkaan ropasta karisseet.
on tehty töitä ihan himona. käytylenkillä, jätetty suklaat.
oot heti turhamainen jne... sitten kysytään vikkejä mitäpitäs syyvä ja kun sanoo jotain mikä ois hyvä niin heti ollaan että hyi hyi... ja mistä säkin ton tiiät ja ei multa lähe paino noin. ei pie kysyy jos vastaus on heti torjuva.
jokainen tyytyväinen omassa ropassaan ei keneltäkään pois! mutta ei pidä toisille sitä omaa taakkaa kaataa jos ei oikeasti apua halua. mulle ainakin riitti kiitti.
on tehty töitä ihan himona. käytylenkillä, jätetty suklaat.
oot heti turhamainen jne... sitten kysytään vikkejä mitäpitäs syyvä ja kun sanoo jotain mikä ois hyvä niin heti ollaan että hyi hyi... ja mistä säkin ton tiiät ja ei multa lähe paino noin. ei pie kysyy jos vastaus on heti torjuva.
jokainen tyytyväinen omassa ropassaan ei keneltäkään pois! mutta ei pidä toisille sitä omaa taakkaa kaataa jos ei oikeasti apua halua. mulle ainakin riitti kiitti.