Mikä paras kohde Kanarialla joulukuussa vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turisti08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turisti08

Vieras
Mikä olis paras kohde vauvan kanssa matkustaessa Kanarialle joulukuun alussa?

Ollaan mietitty joko Playa de las Americasta tai Lanzaroten Puerto del Carmenia... Vauva tuollin 7 kk.

Thaimaahan haluttais kanssa, mutta lento on kyllä liian pitkä, siispä mietimme Kanariaa.

Oltiin viime tammikuussa pari viikkoa Lanzaretella. Ihan kiva mesta. Säät suosivat oli sellaista +25 ja aurinkoista. Tuuli ajoittain kovaa mut ei se meitä haitannut. Teneriffalla ollaan käyty ennen lapsia ja se oli aika bile paikka et minä sanoisin että ennemmin Lanzarotelle.

Niin meillä ei nyt ollut ihan vauvaa mukana. Poika oli 2,5-v mut olisin kyl voinut vauvan kanssa lähteä. Meillä nyt 3kk vauva ja ollaan lähdössä talven aikana pariksi viikoksi ystävien luo Italiaan. Esikoisen ollessa 7kk oltiin viikko Prahassa. Pienen kanssa menee lennot paljon helpommin kun taaperon.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Puerto Rico minusta, rannat matalia ei aaltoja, lämmintä. Mutta tuon ikäisen kanssa ihan sama minne menee.

Joo, tota Puerto Ricoa kanssa mietittiin, mutta oon käsittänyt että siellä on tosi paljon portaita ja korkeuseroja.. ei ehkä paras paikka työnnellä rattaita siis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Puerto Rico minusta, rannat matalia ei aaltoja, lämmintä. Mutta tuon ikäisen kanssa ihan sama minne menee.

Joo, tota Puerto Ricoa kanssa mietittiin, mutta oon käsittänyt että siellä on tosi paljon portaita ja korkeuseroja.. ei ehkä paras paikka työnnellä rattaita siis.

Portaita on jo saijot ottaa hotellin korkealta kukkulalta, sinnekkin on tosin bussil kuljetus. Muuten kaupunki on tasasella = maan tasalla. Paljon tekemistä lapsille. Tosin 7kk ei oikein mitään kaipaa.

Muoks* Kunhan löydätte kivan hotlan, minne sitten menettekin.

Yhteistyössä