Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Kokeile ensin bulgarian jugurttia sinne ja jos ei auta niin gyno daktarin on ihan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja vanha poru:Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Kokeile ensin bulgarian jugurttia sinne ja jos ei auta niin gyno daktarin on ihan hyvä.
Että jukurttia.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:mä oon käyttäny varmaan 5-6 kapseli kuuria ja taas on hiiva...en tiiä mitä tälläinen voi merkitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukutuulikki:jogurttia olen laittanut lievää (sellasel pruutalla, joita saa esim. apteekist ostaa), muita halpoja ja toimivia: canesten, gyno daktarin. Jos on kuivat limakalvot kantsii laittaa voidetta ulkop. häppäreihin sun muualle ja sit puikko yöksi. Mulla auttaa parhaiten se 500mg, mutta varmaan kandee kokeilla aluks lievempii (100mg tai 200mg puikkoi), koska hiivahan voi tulla sitkeemmäksi, niin on hyvä hoitaa lievimmällä mil lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja Venus:Alkuperäinen kirjoittaja Tiukutuulikki:jogurttia olen laittanut lievää (sellasel pruutalla, joita saa esim. apteekist ostaa), muita halpoja ja toimivia: canesten, gyno daktarin. Jos on kuivat limakalvot kantsii laittaa voidetta ulkop. häppäreihin sun muualle ja sit puikko yöksi. Mulla auttaa parhaiten se 500mg, mutta varmaan kandee kokeilla aluks lievempii (100mg tai 200mg puikkoi), koska hiivahan voi tulla sitkeemmäksi, niin on hyvä hoitaa lievimmällä mil lähtee.
Kaikkee sitä tosiaan kuuleekin.
Et jogurttia. Mä oon kyl popsinut nyt aika paljon sokeripitoista. Mulla ei kyl oo mitenkään kuivat paikat, kutisee vaan.. Voiko muuten olla jotain muutakin kun hiivaa? Ja siis, en oo miestäni pettänyt eikä se mua et olis mikään tauti päällä. Niille ärsyttäville harmajille tiedoksi.