Mikä palkinto on "Voita auto kuukaudeksi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Eíkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Eíkku"

Vieras
Kenen mielestä tuollainen olisi tavoittelemisen arvoinen palkinto?
Kuinka monelle se on hieno palkinto jos voittaa auton kuukaudeksi käyttöön?
Itse joutuu kuitenkin bensat ostamaan eli mitä enemmän sillä ajelet sitä enemmän menee rahaa.
Varsinkin jos se on joku pikkuauto niinkuin yhdessä kilpailussa oli palkintona WV UP kuukaudeksi käyttöön.
Tosi harvassa on ne joille tuollaisesta olisi niin paljon hyötyä.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi ja olenkin jo etukäteen päättänyt että jos joskus jostain vahingossa tälläisen palkinnon voittaisin niin en sitä huolisi.
Meillä on kuitenkin jo autot olemassa enkä edes tykkäisi vieraalla autolla ajaa kuukautta koska se on oikeasti täysin turhaa.

No ehkä sellaiselle palkinto on kiva jolla sitä autoa ei ole ollut käytettävissä. Voi tehdä muutaman reissun josta on haaveillut tai jotain muuta mitä ei autottomana pystyisi. Itse ainakin harmittelin ennen että monille vaellusreiteille on mahdotonta päästä ilman autoa, tai että kirpputoripöydän pitäminen on hankalaa. Huono juttu tuossa palkinnossa on se, että siihen autolla ajamiseen jää koukkuun...

Bensan kustannukset ovat aika pienet muihin kuluihin nähden, jos ei nyt ihan Eurooppaa lähdetä kiertämään. Itse en edes laske bensakuluja, kunhan ruokin Yarista parinkumpin edestä silloin tällöin. Sama raha menee helposti johonkin muuhunkin "turhuuteen". Mutta mulla ei olekaan työmatka-ajoa.

Yhteistyössä