Mikä palaute huutonettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huutaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huutaja

Vieras
Elikkä huusin tuotteen huutonetistä ja maksoin samana päivänä ja sitten pistin viestiä että voi laittaa pakettia tulemaan, ja parin päivän päästä kysyin onko jo pistänyt ja nyt viikon päästä pistin sähköpostin mutta ei vastannut ja seuraavana päivänä txt-viestin niin vastasi että laittoi postiin

no ehkäs neutraali huonosta viestinnästä. Odota kuitenkin tuotteen saapumista, jos se on "viallinen" voi palaute muuttua negatiiviseksi tai jos tuote on "yli odotusten" voipi postiivinen olla paikallaan.

It´s up to you

Ei siihen muilta kannata kysyä neuvoa. Palaute kertoo kaupan osapuolen henkilökohtaisen kokomeuksen siitä miten kaupat sujuivat ja oliko tuote sitä mitä piti. Itse antaisin tuossa tapauksessa negan ja tietysti varsinkin sitten jos tuote ei saavu lainkaan tai ei vastaa kuvausta.

Kesälomat päällä, ei kannata vetää hernettä nenään. Tekstariin kuitenkin vastasi.

Itsellänikin saattaa kesäisin mennä pari viikkoa, etten pääse koneelle. Olen kyllä laittanut siitä tiedon meklarinviestiin.

Viikon sisällä maksusta on täysin kohtuullinen aika postitukselle. Vaikka maksaisit kuinka heti niin se suoritus ei näy myyjällä heti eli voi mennä kolmekin päivää ja sitten kuka nyt kyttää tiliään koko ajan. Postitus tapahtui mielestäni aivan ajallaan, mutta huonosti vastaili kyllä viesteihisi. Ärsyttää hätähousut jotka kuvittelee että kun he maksaa heti niin myyjä on joku "kuriiripalvelu" ja paketti on vähintään postissa samantien ja ovat vielä maksaneet perjantaina eli suoritus ei liiku pankkien välillä viikonloppuna, mutta maanantaina jo itketään kun ei ole paketti kotona. Myyjällä ei ole mitään velvollisuutta postittaa sen perusteella että sinä ilmoitat maksaneesi vaan kyllä hän haluaa nähdä ne rahat tilillään.

Kesälomat päällä, ei kannata vetää hernettä nenään. Tekstariin kuitenkin vastasi.

Itsellänikin saattaa kesäisin mennä pari viikkoa, etten pääse koneelle. Olen kyllä laittanut siitä tiedon meklarinviestiin.

Pelkkää positiivista palautetta tullut ja kaksi kesää näin on menty.

Yksi ostaja oli muutama viikko sitten täällä päin käymässä ja soitti minulle suoraan, että voiko hakea tavaran meiltä. Onneksi mies sattui olemaan kotona, joten nouto onnistui :)

Mitta katso toki tavara ensin ja päätä palaute sen jälkeen.

Yhteistyössä