Mikä p*rkele noita miehiä oikein vaivaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itku

Vieras
Tapasin monen sattuman kautta erään miehen, joka asuu lähes toisella puolella suomea. Aluksi otimme ihan rauhallisesti, olimme lähes vuoden tekemisissä vain netin ja puhelimen välityksellä. Juttumme luisti ja pientä ihastusta oli ilmassa jo silloin.

Nyt kuluvan kesän aikana olemme tavanneet kaksi kertaa, ja mies on sanonut olevansa korviaan myöten ihastunut minuun.
Kuitenkin viime viikolla hän alkoi laittaa ympäripyöreitä viestejä, joissa sanoi pelkäävänsä etten MINÄ jaksa tätä välimatkaa jne. Vakuutin, että jaksan kyllä. Pari viestiä laitoin näiden miehen sepustusten jälkeen, mutta hänestä ei kuulunut enää mitään. Eikä ole kuulunut vieläkään, tuosta tilanteesta on lähes viikko. Ja tähän asti olemme olleet päivittäin yhteyksissä.

En tiedä että mitähän ihmettä taas :( Itse en aio ottaa ensin yhteyttä, minä olen laittanut viimeksi viestiä enkä aio kenenkään lahkeessa väkisin roikkua.
Mutta jos miehestä ei ala kuulua mitään niin jonkun selityksen kyllä vaadin että millä oikeudella hän alkaa suhteestamme päättämään minun puolestani.

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Onko se naimisissa?

semmosia ne.niillä on varmaan monta kierroksessa... niinhän se on että epäilee ettei toinen jaksa,kun itse ei jaksa olla saman naisen kanssa...
mulla ei oo kokemusta yhdestäkään uskollisesta tai rehellisestä...jotta purista totuus esiin ja unohda.

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Onko se naimisissa?

Ei pitäisi olla, ainakaan ei ole kertonut.

Olen tavannut aika monta hänen ystäväänsä ja muutenkin olemme liikkuneet ihan avoimesti yhdessä, joten epäilen. Jos hän olisi naimisissa ja minä olisin vain joku toinen nainen niin kai hän yrittäisi pitää minut mahdollisimman salassa ja piilossa...

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Jos on nyt lähempää tavannut jonkun toisen. Eikä saa sanottua. Tai sitten ei vain itse jaksaisi välimatkaa.

Se voi olla. Hän on kyllä hyvin suorasanainen mies yleensä, että luulisi että olisi jo sanonut jos olisi tavannut jonkun toisen, mutta en tiedä :(

Uusimmat

Yhteistyössä