Mikä on vielä normaali määrä valkovuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 24

Vieras
Juu u, raskaana ollessa tulee reilusti valkovuotoa, mutta entäs kun housut tämän päivän aikana kolmannen kerran läpimärät, ja lisää vaan valuu. Sitten välillä tulee oikein kunnon humauksina, niin että tuntuu kun pääsisi pissat housuun.

Osa on ihan vettä ja hiukan on joukossa myös ihan paksuhkoa valkovuotoa, mutta osa on ihan pelkkää nestettä, joka holahtaa suoraan alkkareista läpi eikä jätä kuin märän läntin..

Voisiko olla merkki jostain tulehduksesta tai muusta? Ei kai tämä voi enää olla normaaliakaan?

Sama ongelma täälläkin. Aamulla ennen kun ehdin laittaa pikkuhousunsuojan ni oli housut jo läpimärät ja valkosina. Mulla viikkoja 27+0. :( Vuoto ei haise pahalle enkä usko sen olevan lapsivettä koska se ei ole täysin kirkasta.

[QUOTE="Mona";22465575]Sama ongelma täälläkin. Aamulla ennen kun ehdin laittaa pikkuhousunsuojan ni oli housut jo läpimärät ja valkosina. Mulla viikkoja 27+0. :( Vuoto ei haise pahalle enkä usko sen olevan lapsivettä koska se ei ole täysin kirkasta.[/QUOTE]

Lapsivesi on hieman punertavaa sellaista lohen punaista.

Kiva että muillakin menee valkovuodon kanssa yli ymmärryksen. Raivostuttavaa kun olet jossain kylillä ja tunnet että nyt valahtaa ja kunnolla. Eikä ole pissaa :D Mustia pikkuhousuja kun käyttää niin ihan kivasti näkee sen valkosen mähnän... Ja se määrä on ihan järkyttävä.
Rv 28+0 menossa mulla ja sama meininki ollut monta viikkoa...

Kuulostaa normaalille, ihan samanlaista on itselläkin. Yhden kerran hulahti vielä sopivasti sisätutkimuksen alussa ja lääkäri vaan totesi, että on runsasta, vetistä valkovuotoa.

Tosiaan omankin kokemukseni mukaan lapsivesi on aavistuksen punertavaa. Nämä valkkarihulaukset ovat märkinä värittömiä, paitsi siinä keskellä on sitä valkeaa, mutta kuivuttuaan ovat valkoisia. Valkoinen väri on hyvä merkki.

[QUOTE="vieras";22465592]Lapsivesi on hieman punertavaa sellaista lohen punaista.[/QUOTE]

Ei lapsivesi välttämättä ole punaista, todellakaan. han kirkasta voi olla ja vähän limamaisen tuntuista. Kokemusta tod. on.

Kävisin varalta näytillä ja testauttamassa ettei ole lapsivettä. Ei silti hätää, tod. näk. valkovuotoa on vain!

Yhteistyössä