Mikä on vialla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ftftft
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ftftft

Vieras
Kävin kampaajalla.. En ole yhtään onnellisempi. Ostin uusia vaatteita.. En ole onnellinen. Meikkasin.. En ole onnellinen.. Kukaan ei huomaa minua ei edes oma mies. Ihan sama vaikka annan itseni rupsahtaa ja kilojen kertyä kun ei edes oma mies piittaa. Miks edes vaivautua kun en itsekään saa mitään niistä irti.

Ei monet miehet välitä uusista hiuksista eikä vaatteista ja meikeistä. Miehet ei myöskään lue ajatuksia. Suosittelen, että mene ukkosi likelle, halaa, moiskauta pusu, riipase vaikka vaatteet pois, ja sano sille selvästi, että huomioi minua, helli minua, kehuakin saa joskus! Näillä meillä mennään, mieski löytää ne oikeet sanat, kun vähä avittaa :D Kaikilla ei tuu se huomioiminen ja hellustelu niin luonnostaan, mutta siitä voi jörömpiki äijä tykätä silti, ja sekin kannattaa muistaa, että usein metsä vastaa niinku sinne huudetaan, muista kehasta sitä miestäki ja kiittää välillä jostain tavallisista pikkujutuista :) Onni ei tuu ostamalla.

Meidän suhde taitaa olla pikkusen enemmän takussa että siihen auttais spontaanit pusut.
Miks mä haluaisin pussata miestä joka ei välitä musta? Minä olen kyllä näyttänyt että välitän, mies ei.