Mikä on valokynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
valokynä on jokaisen valvovan äidin laukussa! sillä voi peittää tummat silmänaluset yms. tai sitten tuoda huulet kivasti törrölleen kun laittaa tohon amorinkaaren kohtaan.Riippuu kynästä mitä maksaa, kysele alan liikkeistä. Mulla tais olla 10 hujakoilla.

Mutta jos sitä laitat. älä lähde diskovaloihin. ne peittokohdat loistaa valoissa tosi "mukavasti"

Lumenen valokynä 7-9 egee ja hyvä!!!
mie sain alkuopastuksen kun menin meikittä Sokoksen lumenenpisteeseen ja pyysin että näyttää miten sitä laitetaan niin se tytsä sipasi mun kasvot toooosi nätiksi =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 14:27 emmi kirjoitti:
valokynä on jokaisen valvovan äidin laukussa! sillä voi peittää tummat silmänaluset yms. tai sitten tuoda huulet kivasti törrölleen kun laittaa tohon amorinkaaren kohtaan.Riippuu kynästä mitä maksaa, kysele alan liikkeistä. Mulla tais olla 10 hujakoilla.

Mutta jos sitä laitat. älä lähde diskovaloihin. ne peittokohdat loistaa valoissa tosi "mukavasti"

mulla ei tota ole, vaiks valvon toooooooooosi paaaaaaljon. Pitänee hankkia.................

Hanki ihmeessä ja olet kuin olisit nukkunut sata vuotta!!!
Sen käyttöön jää hiukan koukkuun, tuntuu ettei voi lähtiä minnekkään ellei ole valokynällä hiukan sutinu sinne ja tänne..
B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 09:24 ap vieras kirjoitti:
Tarviiko valokynän pälle sitten ehdottomasti laittaa meikkivoide? Eli näkyykö ne rajat ilman meikkivoidetta?

Ensin meikkivoide ja sitten valokynä käyttöön. En ole huomannut mitään rajoja, kun taputtelee valokynän aineen (korostusväri itseasiassa) iholle. Tosin en ole enää diskoiässäkään ja ei ole siis tullu käytyä diskossa aikoihin. En tiedä kuultaako valokynän varjostukset diskossa. :)

Valokynällä voi peittää tummat silmänaluset sekä "silottaa" ryppyjä.
Kasvojen juonteisiin vain kynää niin johan on taas naama silosemman ja fressimän näköinen. Itse käytän YSL:n kynää ja on tosi hyvä. Näitä kyniä löytyy kahta väriä. Mielestäni parempi on hieman oranssimpi eikä ihan vaalea, koska sillä todellakin saa tummat silmänaluset piiloon. Näytää kuitenkin iholla luontevammalta kuin ihan vaalea. Joo ja totta on että tähän valokynään jää koukkuun ja mihinkään ei tule lähdettyä ilman sitä. Valokynän kanssa ei tartte käyttää meikkivoidetta vaan sipasta ihan sellaisenaan esim. arkena silmien alle ja eikun menoksi. Kandee kokeilla...mitenköhän sitä on voinut joskus elää ilman tätä keksintöä?? =)

Mua ei valokynä ole vakuuttanut. YSL:n legendaariseksi kehuttua kokeilin ja jotain toista edullisempaa merkkiä. Mutta ilman joe blascon "special yellow" korostus- ja tummien silmienalusväriä en tule nykyään toimeen. Se on todella riittoisa, mitä ei voi noista valokynistä sanoa ja se todella valaisee ja peittää =) Eli tämän vois lisätä tuonne Tiitiäisen äidin vinkkilistaan myös B)

B) Tää on ihan pakollinen tuote. :D
Olen tyytyväinen Dior:in valokynään, sain apua valikoida sopivan värisen. Muuten ole käyttäny sellasta kakkumaista peite"juttua" josta voi itte sekoittaa keltasta, vaalean beigeä ja punaista ja peitellä kaikki tarvittavat, sen päälle kyllä tarttee meikkivoidetta.

Valokyna toimii yksinään ja on niin helppo käyttää että sitä saa laitettua vaikka vauva sylissä. ;) Tää on paras mahdollinen lahja tulevalle/tuoreelle äidille! Jos sellasia lahjoja mietitte.

Yhteistyössä