Mikä on tympein juttu työsssäsi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko sellaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eräs omainen. Nyt onkin lähtenyt iso ratas pyörimään. Miehensä kotiin hoitaminen lopetetaan. Työnantaja ei enää voi muuta. Siitäs saa! Tätä varmaan kerjäsi että miehensä hoidetaan loppuikänsä teho-osastolla. Kiitos, meille hoitajille riitti jatkuva henkinen väkivalta!!

Ehdottomasti tympeintä on täysin tuulella käyvä esimies. Yleensä voi luottaa siihen, että tuo täysin käytöshäiriöinen ihminen on pahalla tuulella, arvostelee kaikki jo heti aamusta ja korostaa itsensä tärkeyttä. Sen verran paksunahkainen ja hanhenselkäinen se on, että omat virheensäkin osaa sälyttää jonkun muun niskaan. Aina.

Toiseksi tympeintä on matkustelu. Hotelliyöpymiset on ihan hanurista. Nukkumaanmeno ällöttää eikä halua edes ajatella, kuka siinä punkassa on mua ennen lojunut :X .

Toisaalta, matkustaessa ei tapaa tuota luonnehäiriöistä kärsivää ihmistä... Suo siellä ja vetelä täällä, sanoisin.

Maanisdepressiivinen, luonnehäiriöinen työtoveri, joka terrorisoi kaikkea. Ja on säännöllisesti viikkokaupalla sairaslomalla (depressiovaiheessa) ja palaa maanisena touhuamaan kaikkea hölmöä. Koskaan ei tee töitään. Huoh.

Sori, mutta; potilaat.

;)
Siis nää tyypit, jotka meinaa, että sairaala on kun ravintola, saa tilata ihan mitä vaan ja kaiken saa samantien.

Tai sitte ne aina-valittajat.
"Oon niiiiiin kipee, mut hei, en mä SILLOIN voi tulla lääkäriin, kun mä oon patikoimassa Nepalissa..."
Tai "mä en oo päässy kävelee kahteen viikkoon ja koskee ihan sairaasti ja sitä ja tätä, MUTTA en mä VOI tulla ambulanssilla ensiapuun TAI ottaa särkylääkkeitä ja joo toki mä voin tulla kk päästä lääkäriin."

MUTTA suurin osa on ihmisiä ja suurin osa on mukavia.

• Tykkää
Reactions: Pill*mehu
aspan hommissa pahinta on asiakas joka aloittaa huutamalla miten perseestä aspa on,kertomatta mistä kyse,kun asian lopulta saa ongittua ja usein myös ratkottua sanoo asiakas edelleen kiukkuisen "no mut eihän se sinun vikasi ole". ihan kuin se muka auttas kun ensin kuunellu sen 10 minsan olevansa ammattitaidoton huora. jep jep....

Ei ole aspan vika jos liittymä on kiinni maksamattoman laskun takia. ilman huutamista sen voi saada jopa auki.

Onneksi siellä välissä sit on näitä helmiäkin,joita ainakin meidän asiakkaista on 9/10 stä.

Eniten tympii tilanteet, joissa tietää, että ihmistä auttaisivat ihan muunlaiset työmenetelmät,kuin organisaatiokulttuuri sallii, ja lain ja työnkuvan reunaehtojen ylittämistä joutuu raapimaan omasta hyvinvoinnistaan. Ylittämistä teen jos olen varma perusteluista, mutta se kyllä tympii välillä, koska on h...vetin raskasta.