Mikä on tuo kuuta ympäröivä "valokehä", entä tuo ISO kirkas "tähti"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Huomasin äsken pihalla käydessä että kuuta ympäröi sellainen valokehä aika etäällä kuusta. Mikähän se voisi olla?
Entä tuo kirkas tähti taivaalla? Se on aika suuri ja melkein yhtä kirkas kuin kuu.. Oon kuullut että joku planeetta näkyis, mutta mun mielestä se näyttää nyt isommalta kuin aikasemmin.

Valokehä kuun ympärillä on optinen ilmiö, joka voi olla heijastumaa, kosteutta tai pölyä.

Silmämääräisesti katsomalla Sirius on kirkkain tähti. Tuo sun kuvailema voisi olla myös joku satelliitti.

[QUOTE="a p";26022262]Se on oikeella kuusta :D Sama tähti näkyin maaliskuun lopussa ihan kuun vieressä.
Mä säikähin sitä valokehää, kun oon tälläi vainoharhainen höhlä...[/QUOTE]

Ettei olisi Mars? Saturnuksen pitäisi näkyä kuun suunnalla horisontin lähellä.

Kuu on ihmiskuntaa kontrolloivien humanoidien ontoksi kaivertama "kuolemantähti", jolla Maan ihmiset pidetään zombien omaisessa hypnoositilassa.

Humanoidit toivat Kuun tuohon Maan viereen tuhansia vuosia sitten, se aiheutti valtavan luonnonmullistukset, tuhoten ihmisten sivilisaation, joten nämä humanoidit pääsivät aloittamaan ihmiskunnan orjuutamisen ns. puhtaalta pöydältä.

Kuun sama puoli on aina kohti maapalloa, toisella puolella kuuta on tukikohtia, NASA yms. järjestöt brushaavat ne pois kuvista.

9/12/11 - LEAKED Insider Recording About NASA UFOs | Aliens | Moon Bases | Apollo - YouTube

Structures on The Moon? New information and images revealed! - YouTube

UFO MOON 2011 EOS 600D - YouTube

David Icke - The Reptilians and the Moon - YouTube

The Moon Matrix - David Icke - Truth Frequency Radio - YouTube

Hollywood on heidän kontrollissaan ja mm. elokuvat "Tähtien sota" ja "They live" perustuvat siihen mitä on menossa.

They Live trailer - YouTube

They Live (HD) 1080p Full Movie Part 1 of 7 - YouTube

Kuu on ihmiskuntaa kontrolloivien humanoidien ontoksi kaivertama "kuolemantähti", jolla Maan ihmiset pidetään zombien omaisessa hypnoositilassa.

Humanoidit toivat Kuun tuohon Maan viereen tuhansia vuosia sitten, se aiheutti valtavan luonnonmullistukset, tuhoten ihmisten sivilisaation, joten nämä humanoidit pääsivät aloittamaan ihmiskunnan orjuutamisen ns. puhtaalta pöydältä.

Kuun sama puoli on aina kohti maapalloa, toisella puolella kuuta on tukikohtia, NASA yms. järjestöt brushaavat ne pois kuvista.

9/12/11 - LEAKED Insider Recording About NASA UFOs | Aliens | Moon Bases | Apollo - YouTube

Structures on The Moon? New information and images revealed! - YouTube

UFO MOON 2011 EOS 600D - YouTube

David Icke - The Reptilians and the Moon - YouTube

The Moon Matrix - David Icke - Truth Frequency Radio - YouTube

Hollywood on heidän kontrollissaan ja mm. elokuvat "Tähtien sota" ja "They live" perustuvat siihen mitä on menossa.

They Live trailer - YouTube

They Live (HD) 1080p Full Movie Part 1 of 7 - YouTube

En mä nyt sentään näin hullu oo, että tällästä p*skaa uskoisin.. :D

[QUOTE="jakke";26022555]Olet varmaankin ottanut jotain huumeita? Naisella tuollainen asioiden ajatteleminen ei ole ihan arkipäiväistä.[/QUOTE]

En oo ottanut muuta ku kaks kaljaa.
Miksei oo normaalia? Mä pelkään niin paljon esim. maailmanloppua että huomaan kaikki tollaset "epänormaalit" jutut...

[QUOTE="a p";26022437]En mä nyt sentään näin hullu oo, että tällästä p*skaa uskoisin.. :D[/QUOTE]

Näin se vain on, en edes kuuta, sen aikaan tai jäälkeen nuku. Rasittavaa muutenkin näin vähäunisena, mutta pirteä on parinkin tunnin yöunilla.

[QUOTE="a p";26022578]En oo ottanut muuta ku kaks kaljaa.
Miksei oo normaalia? Mä pelkään niin paljon esim. maailmanloppua että huomaan kaikki tollaset "epänormaalit" jutut...[/QUOTE]

No se oli vitsi, mutta yleisesti ottaen naiset eivät ole niin kiinostuneita tieteestä ja esim. avaruudesta ja taivaankappaleista kuin miehet. Onhan teitä ajatteleviakin.

Uusimmat

Yhteistyössä