mikä on totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Nyt kaipaisin neuvoja ja mielipiteitä....mitä tehdä ja mihin uskoa.

Näin miehen viestin ex-vaimolle missä kertoi kaipaavansa ja ajattelevansa tätä koko ajan ja miten meillä ei ole niin ihanaa kuin heillä oli. Kertoi vieläkin tykkäävänsä ex-vaimosta. Kirjoittipa vielä ettei usko meidän menevän naimisiin.

Pari päivää aikaisemmin oli kosinut minua....väittää olevansa vain ystävä ex-vaimon kanssa.

Mielestäni tuollaiset jutut eivät kuulu ystävyyteen.

Tuntuu että en enään tiedä mihin uskoa ja mikä on totta, mies väittää rakastavansa minua.

Mutta miksi kirjoittelee tuollaista toiselle? Mielessä käy että millainen heidän aikaisempi kirjeenvaihto on ollut, jos ainut mitä näen vahingossa on tota luokkaa.

En haluaisi tehdä mitään peruuttamattomia päätöksiä suhteestamme. Mutta kyllä tuo viesti kaihertaa mieltä....

Mies väittää että eihän siinä ollut mitään, rakastaa vain minua. Ei enään halua edes keskustella asiasta joka ei kuulemma kuulu minulle. Eikä sillä ole mitään tekemistä meidän suhteen kanssa. Minun mielestäni sillä on aika paljon tekemistä meidän väleissä.

Mutta pitääkö minun hyväksyä tuollainen peli selän takana?
Olenko typerä sinisilmä jos painan koko jutun villaisella vai olenko ehkä sittenkin väärässä, ettei heillä ole mitään, liioittelen koko juttua.

Toivottavasti rakkaus ei ole sokea tässä tapauksessa, etten halua nähdä totuutta vaikka olen lukutaitoinen.

Auttakaa! mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Mihehesi on ehkä vain liian kiltti! Ei halua pahoittaa ex:n mieltä, mutta ei tajua, että samalla loukkaa sinua pahasti!! Ymmärsikö hän edes miksi olit niin pahoillasi? Keskustelkaa asiasta vielä vaikka hän ei olisikaan niin innostunut. Kerro hänelle, että sinua loukkaa tuollainen ja pyydä häntä miettimän miltä tuntuisi jos asiat olisivat toisinpäin..

Siis jos heti kosinnan jälkeen löydät tuollaisia viestejä.... mitä ne ovatkaan mahdollisesti myöhemmin. Ajattele sitä. Hän ei ole ainakaan kunnolla päässyt edellisen kuvion yli, eli pyydä jonkinlaista jatkoaikaa koko teidän suhteelle. Itse en ainakaan haluaisin kosinnan aikoihin olla jotain muuta kuin ehdoton ykkönen ja mieheni pitäisi olla ylpeä minusta, eikä selitellä ""ystäville"" jotain muuta.

Samaa mieltä kuin Saara: aikalisän paikka.
Ainahan on hyväksyttävä se, että toisella on ollut aikaisempikin elämä. Jopa sekin, että tunteet exään ovat jollakin lailla aina olemassa. Mutta ei ole mies vielä valmis uuteen suhteeseen, jos pelaa selkäsi takana tuollaista peliä, sanoo yhtä sinne ja toista tänne.

Ketkun meininkiä tuollaanen käytös, jos se tässä vaiheessa on jo noin epävarmaa, mitä se on viiden tai kymmenen vuoden kuluttua. Kyllä tuollaasen miehen on paree olla yksin, meitä ihmisiä on niin moneksi, kaikki ei valitettavasti kasva aikuusiksi koskaan. Eivät tiedä kenet ja mitä elämältä haluavat, toisena päivänä tätä ja jo huomenna tuota. Kyllä yhteiselämässä jalat pitää pysyä tukevasti maankamaralla, elämässä on muutoonkin monesti vaikeuksia ja jos niitä tahallaan vielä siihen hakemalla haetaan, niin tyhjän saa pyytämättäkin. Ei muuta kun miehelle lapsentrasu leuan alle ja kotiinsa kasvamaan. Siellä on sitten aikaa miettiä valintoja ja vaihtoehtoja mikä parhaiten passaa. Vaikka kyllä entisaikaan sanottihin jotta ""ei se vanhuus mieltä anna, vauhtia se vaan hirastaa"" Voimaa sulle elämän varsitielle.

Pätkähti heti mieleen Charles ja Diana.
Aikalisä ja yhteys ex-vaimoon. Voipi olla, että ex ei ole kiinnostunut jatkamaan, mutta mies haikailee aina vaan. Jos kerrran haikailee, ei ole uuden liiton aika, sillä saisit vain puoli miestä, senkin vain vähäksi aikaa.

Jos kosi ja kertoi exälle tuollaista, niin kuvitteleekohan se raukka, että virallistamalla suhteenne hän pääsisi paremmin irti, kun toiveita entiseen ei ole? Törkeää selkäsi takana ja kuuluu sinulle! Älä ole sinisilmä.

Miehesi on narsistinen paska.minulle teki ukko samat,mut sillä erolla et olin ""ex-vaimo"" ja uus tyttöystävä sinä.kun sanoin ottavani hänet takaisin,hän katkaisi välittömästi suhteen tyttöystäväänsä,ilman mitään omantunnontuskia.minusta oli kauheaa kuinka hän käytti itsekkäästi hyväkseen tyttöparan tunteita.ja muuten hän hyppi puol vuotta parvekkeellani anoen takas,tyttöystävän tietämättä.minulle valehteli et ei heil mitää vakavaa.tyttöystävän mielest oli,ku rakastuki..eli julmaa narskuleikkiä ukkos pelaa ja jos ex sanoo yes,ukkos lemppaa sut heti.ikävää,mut totta..voimia sulle!

""Ei enään halua edes keskustella asiasta joka ei kuulemma kuulu minulle. Eikä sillä ole mitään tekemistä meidän suhteen kanssa.""

Tuo kommentti kertoo jo aika paljon. Itse pistäisin häät offille ja muutenkin jarruttaisin ja lujasti. Mitä ilmeisimmin olet laastari. Heti kun exä näyttää vihreää valoa, sinä olet menneen talven lumia. Kerää voimia ja kasvata itsesi ulos suhteesta.

Usko silmiäsi ja terästä se kuuluisa 6. aisti. Ja muista, et action speaks louder than words...

Kiitos mielipiteistänne...

Suhteemme tällä hetkellä jäissä. Ei taida tulla kesähäitä.

Koska yksinkertaisesti en pysty hyväksymään tuollaista käytöstä. Enkä pysty pääsemään siitä yli. Pelkään että mies jatkaisi pelejään jatkossakin. En usko että tuollainen peli loppuisi pyytämällä tai uhkailemalla. Kyllä se pitää miehestä itsestään lähteä.

Mies taitaa olla kypsymätön ja keskenkasvuinen kun kuvittelee saavansa kaiken. Mutta luulen että lopuksi tuollaisella käytöksellä jää yksin. Mikä olisi aivan oikein hänelle.

Ihmeellistä kuitenkin että toivon vieläkin että asiat olisi jotenkin selvitettävissä. Mutta niinhän se on että teot puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa.

Yritän tässä ajatella positiivisesti että kai tälläkin on joku tarkoitus. Ehkä joskus pystyn sen tajuamaan. Toivottavasti.