Mikä on tekosyysi tuoda tupakkaa autoon missä se on kiellettyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ensin pummasit kimppakyydin, ja hyväksyit kun sinulle kerrottiin että tupakkaa ei saa tuoda. Kyydin aikana selvisi että sinulla kuitenkin on vajaa aski. Sinut lempattiin tien poskeen saman tien ja nyt olet tien poskessa 10 asteen pakkasessa, oletettavasti soittamassa kaverit läpi.
Oliko se röökiaski sen arvoinen?

Ensin pummasit kimppakyydin, ja hyväksyit kun sinulle kerrottiin että tupakkaa ei saa tuoda. Kyydin aikana selvisi että sinulla kuitenkin on vajaa aski. Sinut lempattiin tien poskeen saman tien ja nyt olet tien poskessa 10 asteen pakkasessa, oletettavasti soittamassa kaverit läpi.
Oliko se röökiaski sen arvoinen?
Jos kyytiläinen ajatteli tuoda vähän vaihtelua siihen sun vanhan ladan tunkkaiseen tuoksuun?

• Haha
Reactions: Lispetti
Mun kyytiin ei taas tulla ilmaiseksi loisimaan ellei edes tupakkaa tarjoilla riittävästi.
Kerran oli kimppakyytiläinen mukana (ilmaisena lokkina kuten tiukkapipot aina tuntuvat olevan ja vanhat hyeenattaret) ja kysyin siltä röökiä, niin alkoi kimittämään ettei autossa saa polttaa jos se on kyydissä, eikä se itse polta.
Pysäytin auton taukopaikalle ja takapenkkiläiset heittivät ihmisoletetun pää edellä kinokseen.
Hyvin suoritetun työn jälkeen laitettiin tupakaksi ja katseltiin kun se heikkohermoinen kömpi sieltä ojanpohjalta takaisin auton luokse vinkumaan ettei sitä sinne voinut jättää kun oli 20 asetta pakkasta.
Käskettiin soittamaan taksi ja kehotettiin varmistamaan ettei kuskilla ole taskuissaan kortonkeja, kuten potentiaalisissa panomiehillä usein on.
Ei se sitä kuitenkaan jätä käyttämättä matkan aikana kuten ei tupakoitsijakaan röökejä jos niitä mukana on.

no et haista sitä askin läpitte se on mieto tuoksu. mut siis ehkä se ei ollu viellä polttanut röökiä ni vaatteet ei haissu?
Tupakka haisee kyllä, käy vaikka haistamassa ja tupakoitsijoiden vaatteet haisee tupakalle myös, vaikka eivät ihan juuri ennen autoon noustuas olis polttaneet.

no se tuoksuu mut et sä sitä haista jos se on taskussa ni et haista tupakka askii. mut ehkä se ei ollu viellä polttanu yhtään röökiä sinä päivänä`??
Olen sen verran monesti joutunut samaan autoon tupakoitsijan kanssa, että kyllähän haistan.
Minä en apn kaverin tupakan vahvuuksia tiedä, mutta kyllä tupakka haisee läpikin, varsinkin jos se apn kaverin aski oli avattu!

Olen sen verran monesti joutunut samaan autoon tupakoitsijan kanssa, että kyllähän haistan.
Minä en apn kaverin tupakan vahvuuksia tiedä, mutta kyllä tupakka haisee läpikin, varsinkin jos se apn kaverin aski oli avattu!
se ei tosiaan haise voimakkaasti jos ei oo polttanu yhtään ni ei haise se aski vaikka olis auki. tai pannaanpa sut testiin otetaan viis kaveria ja yhellä aski ja sä nuukit niitä jokaista ni löydätkö sen jolla aski. ja siis kukaan ei oo polttanu tupakkaa

se ei tosiaan haise voimakkaasti jos ei oo polttanu yhtään ni ei haise se aski vaikka olis auki. tai pannaanpa sut testiin otetaan viis kaveria ja yhellä aski ja sä nuukit niitä jokaista ni löydätkö sen jolla aski. ja siis kukaan ei oo polttanu tupakkaa
Eii perrrrr...siis kyse oli vouhkaavasta apstä, jolla tupakoitseva kaveri, joka halus kyytiin ja siltä löyty röökit.
Sä et mun hajuaistia tunne, joten ole hyvä ja tuo koslas tänne ja testataan!!!*tuntee kuinka kilahtaaaaaaaa*

no mille se tuoksuu sitten. tejhään sulel se testi veikkaan että et löydä. sä oot varmaan nuuhkinu sellasta kaveria jolla stökö askissa
Tupakalle ja en ole nuuhkinut, istunut vieressä olen.
Veikkaanpa ettei monikaan ketjupolttaja esim. vaihda vaatteitaan joka kerta kun polttaa...eikä vaihda varmaan nekään, jotka polttaa sen 5+ röökiä/pvä....joten tarttuuhan se haju vaatteisiin ja hiuksiin...ja kun sellasen viereen könyää autossa niin aivan varmasti sen hajun haistaa.