Mikä on sun bravuuri leipomus? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiiva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaatimattomasti :D bravuureita on monia. Erityisesti toivotaan muutamia juustokakkuja ja suklaakakkuja, joihin olen kehitellyt itse ohjeen. Jos konvehtien teko lasketaan leipomiseen, niin myös kermaliköörikonvehteja vieraat arvostavat. Macaroneja olen tehnyt kyllästymiseen asti. Suolaisista erilaiset sienipiirakat ja empanadakset ovat suosittuja.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Loistan leipomuksillani joten hankala sanoa bravuuria, mutta sanotaan nyt vaikka porkkanakakku, suklaakakku ja patongit seka muut hiivalla kohotettavat niin suolaiset kuin makeat :p

Ihanan vaatimattomia olette :) No.. kiva että osaatte sanoa noin -mikä se on se vaatimattoman vastakohta..- mitä osaatte leipuroida hyvin :)

Monesti on tapana vähätellä omia tekosia, vaikka olis onnistunut loistavasti ja etsiä aina virheitä!

En löytänyt vielä näiden joukosta itselleni vielä sitä uutta "varmaa nakkia", laitelkaahan lisää :)
Huippuhyvää pullaa olis kiva opetella tekemään mutta kun se on vähän huono homma et pulla on parhaimmillaan vain juuri leivottuna ja tekeminen vie aikaa/on monivaiheista (pienen lapsen kanssa arvostan nopeita juttuja!)

Erilaiset juustokakut.
Kaikki rakastaa niitä ja pyytää mua tekemään omiin juhliinsakkin.
Ne ei vaan taida tietää että mulla on superhyvät ohjeet koska juustokakut onnistuu aina :D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27288508:
Marja-/Omenapiirakka, mulla on hyvä ohje, ei tarvita vatkainta kaivaa kaapista, vaan ainekset pystyy sekottaan ihan puuhaarukalla ja aina tulee hyvää :)

Voisitko laittaa ohjeen?! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kuulostaa hyvälle;27288540:
Voisitko laittaa ohjeen?! :)

3dl vehnäjauhoja
1,5 dl sokeria
1,5dl juoksevaa margariinia
1,5dl piimää
1tl soodaa

Sekoita jauhot, sokeri ja sooda keskenään, lisää piimä ja juokseva, sekoita. Kaada piirakkavuokaan, ripottele päälle marjat/omenat. Paista 225 asteessa 20-30 minuuttia.

Tuolla ohjeella tulee siis sellanen piirakkavuoallinen, pellillisen olen tehnyt 3x ohjeella :)

Yhteistyössä