H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Yksinkertaisimmillaan kassajonossa jälkeesi tuleva, joka vilkaisee kärrystä mitä olet ostamassa ja nyrpistää nenääsi, kun siellä on sipsejä (olet siis syömisongelmainen läski), kaljaa (olet juoppo) ja kortsuja (panet kaikkea mikä liikkuu).
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinku esim, jos joku vaik täält rupee keräileen musta tietoo ja alkaa googlettamaan ja sais mun asioita selville, osoitteen ja sit tulis oven taakke, niin se ois aika stalkkeri vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Yksinkertaisimmillaan kassajonossa jälkeesi tuleva, joka vilkaisee kärrystä mitä olet ostamassa ja nyrpistää nenääsi, kun siellä on sipsejä (olet siis syömisongelmainen läski), kaljaa (olet juoppo) ja kortsuja (panet kaikkea mikä liikkuu).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Yksinkertaisimmillaan kassajonossa jälkeesi tuleva, joka vilkaisee kärrystä mitä olet ostamassa ja nyrpistää nenääsi, kun siellä on sipsejä (olet siis syömisongelmainen läski), kaljaa (olet juoppo) ja kortsuja (panet kaikkea mikä liikkuu).
Nää, tuollainen on vain elämätön kyylä. Stalkkeri menee astetta pidemmälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinku esim, jos joku vaik täält rupee keräileen musta tietoo ja alkaa googlettamaan ja sais mun asioita selville, osoitteen ja sit tulis oven taakke, niin se ois aika stalkkeri vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinku esim, jos joku vaik täält rupee keräileen musta tietoo ja alkaa googlettamaan ja sais mun asioita selville, osoitteen ja sit tulis oven taakke, niin se ois aika stalkkeri vai mitä?
Pitäsköhän mun jättää ovi lukitsematta, palstan nais-stalkkerien varalta?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinku esim, jos joku vaik täält rupee keräileen musta tietoo ja alkaa googlettamaan ja sais mun asioita selville, osoitteen ja sit tulis oven taakke, niin se ois aika stalkkeri vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinku esim, jos joku vaik täält rupee keräileen musta tietoo ja alkaa googlettamaan ja sais mun asioita selville, osoitteen ja sit tulis oven taakke, niin se ois aika stalkkeri vai mitä?
Riiippuu siitä, mimmosia jälkiä susta on mahdollista netin kautta löytää ja kuinka ihastuttava olet.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niinku esim, jos joku vaik täält rupee keräileen musta tietoo ja alkaa googlettamaan ja sais mun asioita selville, osoitteen ja sit tulis oven taakke, niin se ois aika stalkkeri vai mitä?
Riiippuu siitä, mimmosia jälkiä susta on mahdollista netin kautta löytää ja kuinka ihastuttava olet.![]()
Jälkiä on runsaasti
Alkuperäinen kirjoittaja näin;16053122:Yksinkertaisimmillaan kassajonossa jälkeesi tuleva, joka vilkaisee kärrystä mitä olet ostamassa ja nyrpistää nenääsi, kun siellä on sipsejä (olet siis syömisongelmainen läski), kaljaa (olet juoppo) ja kortsuja (panet kaikkea mikä liikkuu).