MIKÄ ON SOPIVA HINTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iso kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä laitoin kirppiksellä hinnaksi 1e/vaate,oli hyväkuntosia niin ei menny :kieh:
eikä menny kyllä pienemmälläkään hinnalla..tais olla ostajissa vikaa :whistle:

yksikin pariskunta katteli paitaa jonka hinta oli 50snt ja nainen huomasi niskassa siinä kohtaa missä sisäpuolella se lappu niin pienen pinen reijän niin heittivät sen paidan vaan siihen pöydälle ja sanovat "tää on rikki" ja lähtivät.

ei kannata kauheesti pyytää jos eroon haluu päästä. Sanottaisko et euron hujakoilla ja alle.
Itse ostan sen hintaluokan vaatteita, joskus saatan maksaa 2-3 euroa, jos on jokin aivan ihana ja pakko saada. Tietty pitää olla hyvä kuntoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Mutta kun alesta saa parhaillaan melkein samaan hintaan, jos uudet bodytkin maksaa 3-4e yksi niin eihän siinä ole järkeä ostaa käytettyä, jos on rahaa laittaa vähän enemmän, eikö ne käytetyt silloin kannattaisi antaa sellaisille jotka niitä tosissaan tarvitsee?

Niitäkinhän tästä maasta löytyy....ja paljon. Meiltä vaan puuttuu se joka välittäisi näille kotimaan vähävaraisille, kyllähän niitä ulkomaille keruita on.

Mutta silloin kun itse oltiin työttömiä eikä tosiaankaan ollut rahaa ostaa uusia, maksoin jotain 1-3e per body/paita/housut. Korkeintaan.
Parhaan hinnan saa kun myy jollekin tuttavan tuttavalle pussillisen kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippäliinix3:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Mutta kun alesta saa parhaillaan melkein samaan hintaan, jos uudet bodytkin maksaa 3-4e yksi niin eihän siinä ole järkeä ostaa käytettyä, jos on rahaa laittaa vähän enemmän, eikö ne käytetyt silloin kannattaisi antaa sellaisille jotka niitä tosissaan tarvitsee?

Niitäkinhän tästä maasta löytyy....ja paljon. Meiltä vaan puuttuu se joka välittäisi näille kotimaan vähävaraisille, kyllähän niitä ulkomaille keruita on.

Mutta silloin kun itse oltiin työttömiä eikä tosiaankaan ollut rahaa ostaa uusia, maksoin jotain 1-3e per body/paita/housut. Korkeintaan.
Parhaan hinnan saa kun myy jollekin tuttavan tuttavalle pussillisen kerralla.

mutta vaatteet oli lähes käyttämättömiä,kerran kaks ollu päällä :/ eli uudenveroisia.
ite ainakin ostaisin eurolla uuden näkösen vaatteen

joo ei se eurokyllä paljon oo. kerran kun kirpparia kiertelin niin siinä oli ihan niinkuin uusia ne tytön vaatteet olin juuri ihastellut niitä ja ostinkin siitä yhden mekon joka oli vielä muutaman koon liian iso meidän neidille niin sitten siihen tuli 2 äitiä lapsineen, kauhistelivat niitä hintoja, ne oli 2-7e kipale, oli ne kalliita, mutta ihan kuin uusia, ja minäkin otin sen yhden vain siksi koska sellaista en varmaan tule neidille mistään muualta löytämään.
Itse olen myynyt serkkuni kaverille suoraan tytön vaatteita sekä omalle serkulleni, koska tiedän ettei niistä kuitenkaan makseta kunnolla jos vien ne kirppikselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippäliinix3:
joo ei se eurokyllä paljon oo. kerran kun kirpparia kiertelin niin siinä oli ihan niinkuin uusia ne tytön vaatteet olin juuri ihastellut niitä ja ostinkin siitä yhden mekon joka oli vielä muutaman koon liian iso meidän neidille niin sitten siihen tuli 2 äitiä lapsineen, kauhistelivat niitä hintoja, ne oli 2-7e kipale, oli ne kalliita, mutta ihan kuin uusia, ja minäkin otin sen yhden vain siksi koska sellaista en varmaan tule neidille mistään muualta löytämään.
Itse olen myynyt serkkuni kaverille suoraan tytön vaatteita sekä omalle serkulleni, koska tiedän ettei niistä kuitenkaan makseta kunnolla jos vien ne kirppikselle.

mä mietin kans että olikohan ne hinnat "liian" alhaset..tai että jos ihmiset ajatteli et niissä on jotain vikaa eikä edes käyneet kattomassa.
taidan rakentaa noista paketteja huutikseen tai johonkin.

paljon muuten maksaisitte muumin talvihaalarista,täysin käyttämätön..laputkin taitaa olla vielä paikallaan.
mietin että jos huutikseen laittaisin että jos siihen jonkun hv:n keksis :whistle:

ja kirppiksellä tai missä muualla tahansa voin akns maksaa vähän enemmän tavaratsa jonka haluan ja jonka tiedän olevan "ainutlaatuinen".tuntuu joskus että kaikki pitäs antaa ilmasiksi vaikka olis miten uudenverosta :kieh:

laitoin kirppiksellä niitä huonoimpia (kuluneempia mutta käyttökelpoisia) vaatteita 4kpl/eurolla tyyliin niin ei menny nekään

Yhteistyössä