Auttakaa kirppishintoja-villasukat,toppahaalari...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirppikselle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirppikselle

Vieras
Mä tässä mietin mikä olisi sopiva hinta itse kudotuille,vähän käytetyille villasukille kirpparilla.Meillä on tosi paljon villiksiä ja aattelin nyt osaa laittaa kirpparille myyntiin.Lasten omat siis kyseessä.Ja mummu kutonu eli jälki todella hyvää.

Toinen mitä mietiin kun meillä on seppälästä ostettuja toppahaalareita muutama,ikää niillä noin 1-2v.yhdellä lapsella ollut,ei mitään käytön jälkeä eli todella hyvässä kunnossa.uutena maksanu muistaakseni 50/60e onko paha jos laittaa 30e?

Mä tässä mietin mikä olisi sopiva hinta itse kudotuille,vähän käytetyille villasukille kirpparilla.Meillä on tosi paljon villiksiä ja aattelin nyt osaa laittaa kirpparille myyntiin.Lasten omat siis kyseessä.Ja mummu kutonu eli jälki todella hyvää.

Toinen mitä mietiin kun meillä on seppälästä ostettuja toppahaalareita muutama,ikää niillä noin 1-2v.yhdellä lapsella ollut,ei mitään käytön jälkeä eli todella hyvässä kunnossa.uutena maksanu muistaakseni 50/60e onko paha jos laittaa 30e?

Villasukille voisi pistää hintaa 50 senttiä tai euron, menevät sillä varmasti.
30 euroa Seppälän toppapuvusta kuulostaa tosi isolta summalta. Sanoisin että 15 euroa maksimi.

Villasukkia täällä on myyty 2e hintaan, jos on olleet jo käytettynä. Uusille sukille voisi laittaa euron kaks enempi hintaa, riippuu minkä kokoiselle jalalle. Vaikka on hyvin tehty sukka niin se käytönjälki näkyy äkkiä.

Minä myin täysin uudet remun toppahaalarit hintaan 20€/kpl ja minusta ihan maksimi! Jos kovemman hinnan tahtoo niin huutikseen vaan. Kirpparilla ei noilla hinnoilla kaupaksi mene...

Villasukille laittaisin 2€ (varsinki vähän isommille) en ymmärrä miks niitä myydään kirppiksillä alle 1€.. ostan kaikki villasukat vaik oisivat vähän huonommallakin jäljellä tehtyjä jos on alle 1€ myyntihinta ja ovat ehjiä

Villasukkiin en ota kantaa mutta et kyllä saa myytyä jotain seppälän käytettyä haalaria 30 eurolla, siis järkky hinta. Mä ostin uuden Rasavil-haalarin lastenvaateliikkeestä hintaan 30e. Että siinä hiukan vertailupohjaa!

Siis tiedäksä mikä on kirpparien idea ylipäänsä? Käypä katsomassa hiukan niitä hintoja...30 eurolla jos shoppailee siellä niin tarttis saada kyllä vähän enemmän kuin yksi toppahaalari.

Yhteistyössä