mikä on sitten oikea aika lähteä äippäpolille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uppiku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uppiku

Vieras
mun niskapoimu ultrassa istukka oli outo ja lapsivettä melko vähän.. kutsuttiin lääkäri paikalle ja se sano et jos tulee jotain lorahtelua tai vuotoa niin näytille.. nyt rv 16 meneillään.. ja tuli flunssa.. yskän jälkeen on nyt pari kertaa lorahtanut housut märiksi..
tänään oli neuvola ja syndänäänet kuulu ihan ok.. ja neuvolatäti sitä mieltä et on vaan valkovuotoa..
nyt en sitten tiedä et kävisinkö varmistamassa.. olo on kyl et tulee turha reissu.. mut toisaalta tekis mieli käydä kattomassa et kaikki ok..
jos sinne turhaan menen ni tuntuu taas siltä, et ne ajattelee et toi ravaa taas täällä niinku esikosta..i ja esikko vasta 7kk.. en oikein tiedä asioista... et onko se normaalia et väritöntä vuotoa yhtäkkiä lorahtaa housuun.. ? huoh.. menisittekö te näytille?

valkovuoto saattaa raskausaikana (varsinkin loppuraskaudessa) olla hyvinkin vesimäistä. Lapsivesi on väriltään normaalisti hiukan vaaleanpunertavaa.. laita side, katso tuleeko lisää ja tarkista väri ja tuoksu.

Soita toki sinne polille, jos yhtään mietityttää. Itselle ne muistuttivat ainankin, että soittaa kannattaa aina silloin kun itseä huolettaa. Osaavina pystyvät kyllä neuvomaan mitä tehdä :)

Mä en lähtis... Huomenna vois ehkä soittaa viel neuvolaan ja jutella sen tädin kanssa josko olis aihetta mennä? Eikös sulla kohta ole rakenneultrakin tulossa? Vai milläs viikoilla se tehtiinkään?

menisin jos olisin huolestunut. menin itse kun odotin mun peentä, vaikka tavallaan tiesin, että kaikki oli ok ja silleen. mut koskaan ei tiedä mitä siellä sisällä tapahtuu. mulla oli kyseessä auto-onnettomuus ja olin kyllä jo käynyt tsekkaamassa mutta parin päivän päästä tuli sellainen olo taas että kyllä pitäis tsekata! ajatelkoot siellä henkilökunta mitä tykkäävät, paras hoitaa kaikki kuntoon :)

no..haisi vähän samalta ku lapsivesi.. mut en tietänkään oo varma.. täs vaan sellanen takana.. ku sikiöitä ollut ilm.kaksi alussa.. ja epäilivät et toisen vedet vois tulla ulos.. mut joo.. tää on niin hankalaa, ku ei viittis turhaan ravata.. esikon lapsivesi oli ihan väritöntä..

Menisin jos itseä huolettaisi. Sillä se on sitten tarkistettu ja ei tarvitse yöuniaan menettää, puhumattakaan, että jos jotakin olisikin vialla, niin sitten syyttäisit itseäsi kun et mennyt.

Yhteistyössä