V
vierailija
Vieras
Sanoo hän joka ei tiedä mitä kaikkea lähärit tekeeTuolla palkalla lähärin työhön kuuluu muutakin kuin tavallisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanoo hän joka ei tiedä mitä kaikkea lähärit tekeeTuolla palkalla lähärin työhön kuuluu muutakin kuin tavallisesti.
Aamuvirkkuna et huomannut, että otsikosta puuttuu yksi nolla.400 ei riitä eden tamppooneihin.
Niin, ja juodaan käsidesiäLähäriys on asenne! Shokkivärjätystä tukasta ja röökinhajusta saa lisäpisteitä.
Lähihoitaja voi erikoistua myös mt-puolelleAamuvirkkuna et huomannut, että otsikosta puuttuu yksi nolla.
Minullekin aikoinaan suositeltiin hakeutumista ko. alalle.
Olen tavannut monta alaa vaihtaneen lähihoitajan.
Minua kiinnostaa enemmän mt-asiat. En ole kiinnostunut korkeasti palkatuista töistä.
Olen aina ollut liikkeellä hyväntekeväisyysmielellä..
Kun ihminen oppii pitämään hyvää huolta itsestään ja läheisistään, sairaalan palveluksia tarvitaan vähemmän. Kyse on siis ennaltaehkäisystä.
ensin täytyy saada lääkkeitä vähemmäksi potilailta.Lähihoitaja voi erikoistua myös mt-puolelle
Niin varmaankin. En ole koskaan ottanut asioista selvää.Lähihoitaja voi erikoistua myös mt-puolelle
Lisään vielä. Kyseessä Uutisaamu, Juhani Mattila haastattelu aiheena uupumus.Niin varmaankin. En ole koskaan ottanut asioista selvää.
Minulle sopii parhaiten maallikkona toimiminen.
Sukulainen sanoi aikoinaan, että olen kuin Äiti Teresa.
En ole uraihminen enkä ole koskaan juossut rahan perässä.
Viime viikolla luin jutun netistä ja katsoin Uutisaamussa psykiatrin kirjahaastattelun. Hänellä on uusi ja mielestäni oikea teoria masennuksesta ja ahdistuksesta. Ivan oli turhan hätäinen haastattelussa ja minua harmitti haastateltavan puolesta.
Mielenterveys on loppujen lopuksi aika yksinkertainen asia. Ei siihen lääkkeitä ja pitkiä terapioita aina tarvita.
Onko työkkärin kanssa mitään vääntöä tuosta lomautuksesta kun tietyillä aloilla (ilmeisesti teilläkin) se on täysin ennakoitava juttu. Eli tuleeko painostusta, että pitäisi olla kaksi ammattia, vai antavatko suosiolla olla talven kotona?Itseasiassa tienaan enemmän kuin neljätonnia kuussa kun huomioi kilometrikorvaukset ja työkämpän.. Ja saan olla kesän ulkona ja talven lomautettuna. EN ikinä vaihtaisi!
Onko työkkärin kanssa mitään vääntöä tuosta lomautuksesta kun tietyillä aloilla (ilmeisesti teilläkin) se on täysin ennakoitava juttu. Eli tuleeko painostusta, että pitäisi olla kaksi ammattia, vai antavatko suosiolla olla talven kotona?
Ja K-Menu siideri 2,65. Ei ole halpaa olla lähäri, ei.Tupakkiaski maksaa kohta jo kympin, kyllä on ihan hyvä, että lähäreille maksetaan vähän extraa!