Mikä on sinun tekosyysi olla menemättä lähärin töihin 400 euron kk-palkalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen muissa töissä eikä ole koulutusta, mutta muuten kuulostaa hyvältä. Suurimpana myyntivalttina tuo työnantajan kommentti "Meidän tehtävämme on tehdä sellaiset diilit asiakkaan kanssa, että pystymme maksamaan parempaa palkkaa". Juuri tuon haluaisin kuullu vuokrafirmalta. Vakkarityösuhteen turvallisuuden vaihtaisin keikkailuun ainoastaan mikäli saisin muita etuja. Sen pitää olla win-win-diili ja kuulostaa siltä, että tässä tapauksessa työnantajakin ymmärtää sen.

Mulla on jo vakituinen työ lähihoitajana ja asun 400km:n päässä Helsingistä. Ei ole tarvetta hakea töitä muualta. Eli ei ole tekosyy.

Tekosyy ei myöskään ole se jos ihmisillä ei ole lähihoitajan koulutusta. Ei silloin voi hakea lähihoitajan paikkaa.

QUOTE="vierailija, post: 33868814"]
Niin toki voi pyrkiä opiskelemaan ja jos pääsee opiskelemaan niin valmistuttuaan voi hakea töihin tuohon firmaan. Se opiskelu ei tapahdu kuitenkaan parissa viikossa.

Eikä kaikki todellakaan sovi hoitoalalle. Sekään ei ole mikään tekosyy.
[/QUOTE]

Tuolla palkalla lähärin työhön kuuluu muutakin kuin tavallisesti.
No sitä itsekin mietiskelin. Saa varmaan painaa duunia kolmessa vuorossa ja olla erikoistunut johonkin/tehdä erikoistöitä mistä saa extraa?

Tämä arvaus siis perustuu vain oletukseeni lähärin lähtö/normipalkasta.

Ap, toiveena varmasti sinullakin olisi, että kun itse olet siinä kunnossa että kaipaat hoivaa, että sen tekisi joku, jolla on sydän mukana.❤

Lähihoitajat tekevät arvokasta työtä. Respect!

Lisää taloudellisia resursseja kaivataan tälle alalle jotta vanhuksemme saisivat kokea olevansa arvokkaita. Nyt kiikunkaakun perusasiat hoidetaan, jos asiat ovat hyvin, mutta eivätpä ne taida olla hyvin oikein missään?

Ap, toiveena varmasti sinullakin olisi, että kun itse olet siinä kunnossa että kaipaat hoivaa, että sen tekisi joku, jolla on sydän mukana.❤

Lähihoitajat tekevät arvokasta työtä. Respect!

Lisää taloudellisia resursseja kaivataan tälle alalle jotta vanhuksemme saisivat kokea olevansa arvokkaita. Nyt kiikunkaakun perusasiat hoidetaan, jos asiat ovat hyvin, mutta eivätpä ne taida olla hyvin oikein missään?
tarkemmin kun muistelee, tulee mieleen...?

Yhteistyössä