J
Jari 44
Vieras
Kertokaa naiset mikä on erektiossa olevana pikku kullin mitta. Itselläni on 18 cm mihin katekoriaan se mahtuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jari 44:Kertokaa naiset mikä on erektiossa olevana pikku kullin mitta. Itselläni on 18 cm mihin katekoriaan se mahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja heli:Mä kyllä saan jo kunnon miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen eukko:Itse olen sitä mieltä että miehen koko ei pelkästään ratkaise. Itse en ole synnyttänyt enkä tule koskaan niin tekemäänkään ja mieheni kalu tuntuu minusta ihan riittävältä (15 cm) ja rakastelu on mielestäni ihanaa ! Sitäpaitsi onhan miehelläni myös kieli ja suu...;=) Tarkoitan että synnyttäjillä tilanne saattaa olla hieman erilainen kuin minulla. Itseasiassa minua pelottaa ja on joskus jopa sattunut kun on tullut isokaluinen kaveri vastaan joten no thanks ! Nykyinen mieheni on parasta mitä minulle on suotu !
Alkuperäinen kirjoittaja Jarin kysymys kuului:Eli onko se 15 senttinen pikkukulli vai ei ? Iso pelotti ja sattui ? Mitäs se tähän pikkukullikeskusteluun kuuluu ?
Alkuperäinen kirjoittaja kyrpiintynyt:Alkuperäinen kirjoittaja Jarin kysymys kuului:Eli onko se 15 senttinen pikkukulli vai ei ? Iso pelotti ja sattui ? Mitäs se tähän pikkukullikeskusteluun kuuluu ?
No jos 15 on pikkukulli, niin sitten varmaan suurin osa miehistä kuuluu siihen sakkiin.
Jotain tolkkua.