MIkä on pikkukullin mitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari 44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jari 44:
Kertokaa naiset mikä on erektiossa olevana pikku kullin mitta. Itselläni on 18 cm mihin katekoriaan se mahtuu.

Alle 30 cm velttona on pikkuriikkinen pili
30- 40 cm velttona on prinssinnakki
yli 40 cm velttona on kunnon aisa

Mieheni kulli on hyvin pieni.
Pienin, jonka koskaan olen nähnyt ja se on velttona muutaman sentin nysä ja "juhlakunnossa" vajaat 10 senttiä. Mutta kivikova se on.
Että onko se pikkukullin raja kymmen vai kakstoista, vai peräti neljätoista senttiä ?

Kyllä saan.
Olen itseasiassa aika herkkä saaman orkun. Nuorena riitti, että poikaystävä työnteli sormeaan sinääni. Edes klitorikseen ei tarvinnut koskea.
Mieheni penis on hiemaa isompi kuin sormensa ja se riittää tyydyttämään minut. Eihän se juuri miltään tunnu, mutta kutittaa sopivasta kohdasta

Heheh. Riittää kun ostaa Tiimarista suurentavat lukulasit, vaikka vahvuudella + 4 !

Oikein säikähdin taannoin, kun menin kuselle + 1,5 lasit päässä. Mulkku näytti järjettömän isolta, kun otin vehkeen käteen. Oli nimittäin käsi kasvanut samassa suhteessa.

Mitäköhän se Kullillin mitta kellekkään kuuluu ja käyttö ja käyttövarmuus takaa aina parhaan lopputuloksen.Pillu taas on niin pieni,että tampoonikin ottaa punaiset pois vuotamatta.Kyllä pienikin mulkku naisesta on hyvä,jos käyttäjä osaa käyttää!! Tai nainen osaa nautiskella oikein pienestäkin.

Itse olen sitä mieltä että miehen koko ei pelkästään ratkaise. Itse en ole synnyttänyt enkä tule koskaan niin tekemäänkään ja mieheni kalu tuntuu minusta ihan riittävältä (15 cm) ja rakastelu on mielestäni ihanaa ! Sitäpaitsi onhan miehelläni myös kieli ja suu...;=) Tarkoitan että synnyttäjillä tilanne saattaa olla hieman erilainen kuin minulla. Itseasiassa minua pelottaa ja on joskus jopa sattunut kun on tullut isokaluinen kaveri vastaan joten no thanks ! Nykyinen mieheni on parasta mitä minulle on suotu !

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen eukko:
Itse olen sitä mieltä että miehen koko ei pelkästään ratkaise. Itse en ole synnyttänyt enkä tule koskaan niin tekemäänkään ja mieheni kalu tuntuu minusta ihan riittävältä (15 cm) ja rakastelu on mielestäni ihanaa ! Sitäpaitsi onhan miehelläni myös kieli ja suu...;=) Tarkoitan että synnyttäjillä tilanne saattaa olla hieman erilainen kuin minulla. Itseasiassa minua pelottaa ja on joskus jopa sattunut kun on tullut isokaluinen kaveri vastaan joten no thanks ! Nykyinen mieheni on parasta mitä minulle on suotu !

mikä on pikkukullin mitta ?

Eli onko se 15 senttinen pikkukulli vai ei ? Iso pelotti ja sattui ? Mitäs se tähän pikkukullikeskusteluun kuuluu ?

Alkuperäinen kirjoittaja Jarin kysymys kuului:
Eli onko se 15 senttinen pikkukulli vai ei ? Iso pelotti ja sattui ? Mitäs se tähän pikkukullikeskusteluun kuuluu ?

No jos 15 on pikkukulli, niin sitten varmaan suurin osa miehistä kuuluu siihen sakkiin.

Jotain tolkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja kyrpiintynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarin kysymys kuului:

No jos 15 on pikkukulli, niin sitten varmaan suurin osa miehistä kuuluu siihen sakkiin.

Jotain tolkkua.

Kun seuraa näitä keskusteluja, niin suurin osa Suomen miehistä todellakin lasketaan kuuluvaksi pienimunaisten surkeaan joukkoon:((