Mikä on paras kirppari Jyväskylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
Siis siinä mielessä että ajattelin viedä tavaraa myyntiin. Kertaakaan ei ole ollut pöytää missään ja kaikkea on kertynyt nurkkiin, enimmäkseen vauvan vaatteita, muutamia omia vaatteita ja kortistehärpäkettä, kynttiläkippoa ym. Ja muutamalle ylimääräiselle kympille olisi kyllä tarvetta. Mille kirpparille olisi hyvä viedä?

Isoimpia ovat kai Kirpparille.fi ja Kirpputorimarket Seppälässä... Niissä ainakin tavara vaihtuu nopeasti. Itse shoppailen ahkerasti molemmissa :) Ja etsin nimenomaan vauvan vaatteita, naisten vaatteita ja kodin pieniä sisustusesineitä. Pöytävuokra taitaa olla molemmissa, mutta provisiosta en sitten tiedä. Mutta ainakin noissa on kävijöitä suht reilusti :)

Vekaratori ja Silinteri. Vekaratorille voi viedä myös aikuisten vaatteita kun ottaa tietyn kokoisen pöydän. Mut silinterissä olen itse myyny usein ja hyvin on meenny kaupaksi.

Kirpputori market on valitettavasti menettänyt hohtonsa. Toki jos hakee öky hintaista peetä niin sieltä löytyy. Sen vuoksi ostavia asiakkaitakaan ei kovin siellä enään käy. Kirpparilla.fi, suosittelen. Tavara vaihtuu useimmin, hinnat ok ( toki aina mahtuu mukaan pankkiireita hinnoittelemaan) ja vuokra 25e vko, ei provisiota joka siis Laukaantiellä on muistaakseni 9% vielä pöytävuokran päälle. Itse ollut myymässä pari kertaa ja ihan ok myynti. Paljon on toki siit kiinni mitä myy, peetä ei osta kukaan vaikka kuinka halvalla myisi,.,