G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marja:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja marja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos yksin matkustat, niin maksat hotellihuoneestakin enemmän kuin muut. Tulee lisämaksu, kun joutuu ottamaan yksiön kahdelle hengelle, mutta majoittuu siihen yksin.
En usko, että 500 ? riittää mihinkään, vaikka pihi oletkin ja matkakin olisi halpa.
Perheenä ollaan matkusteltu Finnmatkoilla ja Tjärellä. Itse olen huomannut, että Tjärellä on ollut meille halvimpia matkoja, kun varaa aikasintaan 6-4 vkoa ennen lähtöä. Finnmatkoilta saa taas halvalla, kun varaa ajoissa. Vaikka on niilläkin usein hyviä tarjouksia.
siis olen matkalle on lähdössä 2 aikuista. espanjaan tai rodokselle ajattelin mennä..mutta eikö se ole kalliimpaa jos joutuu vaihtamaan valuttaa kuin mitä menisi euromaahan??
Espanjassa ja Rodoksella et selviä muutamalla satasella käyttörahaa. Et vaikka tekisit itse kaiken (mikä ei vastaa minun käsitystä lomasta )
Rodos on ihana paikka, mutta sinne kannattaa mennä nauttimaan eikä pihistelemään.
mä haluan sellasen matkan, joka maksaa 200-300 euroa, mut mistä niin halvan saa ja miten ne hotellit saa??![]()
valmismatka äkkilähdöllä eli muutama päivä ennen lähtöä. Varaat netistä. Voi saada erittäin edullisesti.