Mikä on ollut tässä päivässä hyvää, mikä huonoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Empuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Empuuu

Aktiivinen jäsen
12.08.2008
13 368
0
36
Vantaa
Mun v*tutuskäyrän sai nousuun se, että odotin bussia pysäkillä puoli tuntia. Tuossa ajassa olisi pitänyt tulla kaksi bussia, mutta eipä näkynyt ei. |O

Kotiin kun saavuin, niin mua odotti hyvä ruoka. Mies oli tehnyt kreikkalaisia lihapullia, ahh! :heart:

Miten muilla? :)

huonoa: eilen koristeltiin kuusi - lapset kaatanut sen jo 2 kertaa ja koristeet viety ympäri taloa. Uudelleen siis pitää koristella.

hyvää: kuopus ei itkenyt tänään lähes ollenkaan. Itsekin jaksaa paljon paremmin. Koliikki kai häviämässä, tyttö nyt 3kk :)

Hyvää: Kaikki jouluhommat (siivoukset ja koristelut) tehty, huomenna pikainen imurointi niin sitten joulu saa tulla. Kauppalista huomista varten valmiiksi mietittynä.

Huonoa: Miehen pitkä työpäivä ja työstressi.

Huonoa: auton vaihteet jumittaa, pakki ei toimi enää ollenkaan PRKL |O |O :kieh: :headwall:

Hyvää: aika vaikea keksiä, suututtaa niin toi autoasia... Kävin veljien kanssa Kampissa :heart: Sillä matkalla sai veljet 2 kertaa työntää autoa, että päästiin jatkamaan matkaa tai ylipäätään liikkeelle :whistle: Ensimmäisellä kerralla piti väistää paloautoa tien reunaan, sieltä piti päästä poiskin... Ja toisella kertaa parkkiruudusta ulos :o Hyvää oli myös se, että mun mummu tuli käymään meillä aamupäivästä :) Ja se, että sain tod.näk. viimeisimmän joululahjan ostettua :)

TOsi hyvä ja kiva päivä oli töissä ja senkin jälkeen. :)
Nyt illalla mies taas purki kaiken peen töistään mun niskaan :( Ymmärrän kyllä joulukiireet ym , mutta kyllä ketuttaa tollanen ja laittaa mielen matalaksi . Mutta kyllä tää taas tästä :D:D Onneks oon positiivinen ihminen :D:D

Hyvää: jouluostokset tehty eikä ruokakauppaan mennyt niin paljon kuin odotin (vain 60 e). Ollaan kasvissyöjiä, se selittää aika paljon, mutta kassikaupalla ruokaa kumminkin saatiin.
Huonoa: joulusiivo tekemättä. Meillä siivotaan kaksi kertaa viikossa säännöllisesti, joten ei kauheesti siivottavaa ole, mutta sauna pitäis ainakin pestä ja kylpyhuoneen kaakelit vähän normaalia perusteellisemmin.

Tänään oli tytön todistuksen haku, pienimuotoinen tilaisuus. Todistus oli hyvä :D. Sitten siivosin ja semmoista, pitkän tuntuinen päivä. Mies ja tyttö tekivät pipareita, siitä tuli hyvä tuoksu. Mun siivoilut alkaa olla loppusuoralla, sekin on hyvä. Pitäis paketoida lahjoja illalla, toivottavasti en nuupahda - niinkuin eilen, siitä ei tullut mitään.

Hyvää: hyvä tunnelma, ilosella mielellä ollaan oltu ja osattu ottaa rennosti ja naureskella vastoinkäymisille vaikka jouluhommat jätettiinki viime tinkaan... Kissatki on ollu rauhassa tänään.

Huonoa mutta vain hieman huonoa: fyysisesti aika väsyttävä. Piparit ei kunnolla onnistunu eikä tortutkaan. Hyvältä maistuu mutta rakenne ja ulkonäkö ei paras mahdollinen...

Yhteistyössä