A
Ammattilainen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Spinaali oli tosi hyvä, ei voinut epiduraalia verratakaan siihen.
Näin. Ilokaasu ja suihku on myös yllättävän tehokasta ainakin synnytyksen alussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Spinaali oli tosi hyvä, ei voinut epiduraalia verratakaan siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Spinaali oli tosi hyvä, ei voinut epiduraalia verratakaan siihen.
mitä eroa näillä oli käytännössä?
ja pippamama mitä haittaa epiduraalista oli?
Alkuperäinen kirjoittaja suurperh:Pitikö se spinaali laittaa eri vaiheessa ku epiduraali?
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Mulla kokemusta ilokaasusta,epiduraalista ja spinaalist (plus kipupiikeistä). Ekassa tuntui että en saanut apua ilokaasusta (en osannut käyttää oikein?) ja epiduraali pysäytti koko synnytyksen.
Toisessa taas ilokaasusta oli ihan älyttömän paljon apua ja spinaali oli ihan taivas kun alkoi vaikuttamaan. (se huono puoli kun puudutteen saatuani puolessa tunnissa avauduin ehkä 7cm niin se sattui ihan pirusti)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mieltä sitten olette epiduraalista ja ponnistamisesta viekö aina ponnistamisen tarpeen ja hidastaa synnytystä viekö kipua ponnistuksen aikana? ja voiko siihen itse vaikuttaa jos vaikka haluaisi spinaali puudutuksen vauvakirjassa luki että nopeisiin ja rajuihin synnytyksiin.
minkä laisia kokemuksia kohdunkaulanpuudutuksesta entä häpyhermon puudutuksesta??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä mieltä sitten olette epiduraalista ja ponnistamisesta viekö aina ponnistamisen tarpeen ja hidastaa synnytystä viekö kipua ponnistuksen aikana? ja voiko siihen itse vaikuttaa jos vaikka haluaisi spinaali puudutuksen vauvakirjassa luki että nopeisiin ja rajuihin synnytyksiin.
minkä laisia kokemuksia kohdunkaulanpuudutuksesta entä häpyhermon puudutuksesta??
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:Ekalla ilokaasu, ei toiminut OLLENKAAN, tuli vain huono olo. Tokalla ei mitään. Kolmannella spinaali ja oli aivan mahtava!
Alkuperäinen kirjoittaja ei:ole spinaalin voittanutta...Paras keksintö! Ponnistusvaiheessa vitsiä laskin ja kätilö kertoi aina kun supistus alkoi...! SUOSITTELEN!!!