Mikä on normaalia tässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Jos miehesi kaverilla (miespuolisella) ei olisi autoa, eikä myöskään hänen naisystävällään, minkä verran kuskailua paikasta toiseen on normaalia miehesi osalta, minkä verran hän voisi kuskailla noita kavereitaan, ja onko siinä mitään epänormaalia, että miehesi kuskailisi myös tätä miespuolisen kaverinsa naisystävää yksinäänkin?

Ei tulis pieneen mieleenkään ainakaan itse toimia kenenkään hovikuskina, hyväksikäyttöhän tuo on pidemmän päälle. Jos mies puolestaan haluaa olla tossukka niin siitä vaan, kunhan ei ole bensarahat multa pois.
Tietysti eri asia jos menossa on joku väliaikainen tilanne miksei ko. pariskunnalla juuri nyt ole autoa mutta olisivat sen aikeissa hommata. Esim oma auto rikki tms.

Joskus luin keskustelua tyypistä, joka oli muuttanut maaseudulle ilman autoa ja hänestä oli hyvin kummallista kun naapuri ei enää tykännytkään ottaa häntä joka kerta kauppaan mukaan... Oli varmaan provo, mutta kai noitakin taulapäitä löytyy.

Tulee mieleen, että miehesi tykkää viettää aikaa kaveriensa kanssa ja kyyditsee heitä siis mielellään ennemmin kuin viettää aikaa kotona. Eikai kukaan muuten noin tee kuin satunnaisesti?

Sekä minä että mieheni kyllä kuskataan kavereita aina kun se on mahdollista...enkä nää siinä kyllä mitään pahaa..joskus menee monta päivää peräkkäin kun joku pyytää kyytiä ja mennään jos omilta asioilta keretään..Vastaavasti tiedän että minä saan kuskaus apua jos tarvitsen.

Vaikka joka päivä jos maksavat bensojen lisäksi myös autonkäyttörahaa. Muuten mielestäni ilmaista kyytiä on kohteliasta käyttää korkeintaan jonkun kerran vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin me;25173167:
Sekä minä että mieheni kyllä kuskataan kavereita aina kun se on mahdollista...enkä nää siinä kyllä mitään pahaa..joskus menee monta päivää peräkkäin kun joku pyytää kyytiä ja mennään jos omilta asioilta keretään..Vastaavasti tiedän että minä saan kuskaus apua jos tarvitsen.

Vastapuolinen kuljetusapu on eriasia kuin jos käyttäisi säännöllisesti hyväkseen autollista ja säästää sillä pitkän pennin. Auton pitäminen kun on kallista.

Yhteistyössä