mikä on normaalia hajamielisyyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mulla palaa käpy ton ukon kanssa,se hukkaa kaiken,unohtaa kaiken eikä muista mitään. siis oikeesti menee jo ihan överiks, oon alkanu jo pelkää et kyse on jostai vakavammasta,koska tää on ihan todella jo rasittavaa!! :ashamed: :|

Tuttu tunne :/
Tänään mies esim. antoi kuopukselle paistettua munaa kun ei muistanut et se on allerginen.
Esikoinen sitten muistutti, mutta olihan tuo ehtinyt vetää sitä.
Sitten päikkäreillä kuopus oli ykännyt pitkin meidän sänkyä.
Pääsi mies siivoomaan ja pyykkäämään. Eiköhän NYT muista :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mulla palaa käpy ton ukon kanssa,se hukkaa kaiken,unohtaa kaiken eikä muista mitään. siis oikeesti menee jo ihan överiks, oon alkanu jo pelkää et kyse on jostai vakavammasta,koska tää on ihan todella jo rasittavaa!! :ashamed: :|

Ei ole totta. Mun ukko samanlainen. Milloin on hukannut lompakkonsa, puhelimensa, avaimet tai ties mitä. Jokapäiväistä juttua meille. Torstai aamuna meinas itsellä mennä hermot jo lopullisesti, kun oltiin lähdössä tytön kanssa hoitoon ja mä töihin, niin ei auton avaimia mistään löydy.

Sitten hoksasin, että oltiin illalla käyty kylässä mun autolla ja mies ajoi. No, tietysti ne mun auton avaimet oli miehen takin taskussa sen työpaikalla. Onneksi sain soitettua veljen viemään meidät aamusta sinne hoitoon ja töihin ja päivällä sain oman auton käyttöön (tarvin siis työn puolesta autoa joka päivä)

Joskus alkaa oikeesti keittään tuon miehen muistin kanssa - minkä muistin. Joskus vain miettii, että onko se kaikki hajamielisyyttä vai oikeasti huonon muistin vika :/

kyl se sen itsekin huomaa välillä. hermostuu täysin itselleen toisinaan ku hukkaa asioita. puhelin häviää sata kertaa päivässä ja sit mun luurista soitellaan sille :headwall: yks puhelin on hukkunu legendaarisesti ku mies unohtanu auton katolle tankatessa.. sama käyny yksille avaimille.. kaikki minkä se käsistään laskee hukkuu, tai ei huku vaan se ei muista mihin on laittanu :whistle: ja tätä on ollu aina,mut kausittain enemmän..

Sitten ihminen on oikeasti sairas kun se ei enää ite huomaa sitä :/ Mutta jos sä pahapylly =) oikeesti oot huolissas siitä miehestäs niin voitko puhua sille siitä? Että menis tutkituttamaan sitä asiaa?

on tästä tietysti puhuttu ja kaikki vaihtoehdot uniapneasta lähtien mietitty,mut ei tota helpolla lekuriin saa. ajattelin täält kysellä jos olis kokemuksia tai neuvoja tai jotai :ashamed:

Varmaan vaivaa jos se oikeesti tuntuu olevan jo epänormaalia :/ Oootko katellu noita sairaksia netistä tai muualta? Niihin voi kyllä nuoretkin ihmiset sairastua :| Eikä ole tarkotus pelotella eikä pahentaa sun oloa mutta sä taidat oikeesti pelätä jotain muuta kun pelkkää huonoa muistia :hug:

Yhteistyössä